ויראלי

כוכבת המירוץ למיליון חושפת את יחסיה עם יהודה לוי: פרוטקציה בליהוק?

עמית חן, אחת מהמשתתפות האהובות בעונה זו של המירוץ למיליון, נשאלה אם היא מכירה את יהודה לוי, מנחה התוכנית, עוד מלפני הסדרה והאם הוא עזר לה להתקבל. חן אכן הודתה שיש קשר בינהם מלפני אך ללא כל עזרה בפרוטקציות "נו באמת. היינו בשלבים מתקדמים עוד לפני שהוא חתם להנחות"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
אחת מהמשתתפות האהובות העונה במירוץ למיליון, עמית חן, חצי מצמד "הכתומות", שיתפה היום (שישי) בסטורי באינסטגרם שלה פינת שאלות ותשובות. כאשר אחת מהשאלות גרמה לעמית לחשוף פרט מעניין במיוחד על יחסיה עם יהודה לוי. השאלה הייתה "היו שמועות שאתן מכירות את יהודה לוי מלפני, הוא עזר לכן להתקבל?"
עמית השיבה בציניות: "חחחחחחח כן יהודה עזר לנו להתקבל נו באמתתת. אנחנו כבר היינו בשלבים מתקדמים עוד לפני שהוא חתם להנחות!" לאחר מכן חשפה את הקשר שלה לכוכב: "אני מכירה את יהודה שנים כי עשיתי יח״צ למותגים שהוא היה פרזנטור שלהם".
לאחר מכן, החמיאה לו על התנהלותו בצילומים ובמירוץ: "חייבת להגיד מילה עליו תמיד היה הבן אדם הכי מהמם על הסט  פשוט מתייחס יפה לכולם הכי נגיש ולא חי בסרט וככה הוא התנהג גם איתנו במירוץ אין נשמה כזה! וכנראה זה הסוד להשאר בתעשייה כל כך הרבה שנים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה