טלוויזיה

מודחי "המרוץ למיליון" מגיבים להדחה שלהם

מיכל ואלרום, המודחים הראשונים במרוץ למיליון, מגיבים בסרטון הומוריסטי להדחה שלהם מהמרוץ
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
צמד היוטיוברים מיכל ואלרום מגיבים להדחה שלהם מתוכנית הריאליטי של קשת 12, המרוץ למיליון.
השניים הודחו ראשונים מהמרוץ, ובסרטון שהעלו לטיקטוק שלהם, הם נראים רוקדים לשיר "באמפרים" של נס וסטילה. 
השניים שרים את השיר בזמן הריקוד וצירפו את הטקסט "כנראה היינו צריכים לשים יותר גז", כתגובה הומוריסטית משלהם להדחה הדרמטית.
 
@elrom כנראה היינו צריכים לשים יותר גז 🫢 @Michal Matzov ♬ באמפרים - טיקטוק - נס & סטילה

העונה החדשה של המרוץ למיליון בקשת 12 נמצאת בשיאה, אחרי שלוש הדחות שהתרחשו בריאליטי האהוב. אמש (שלישי) אחד הזוגות האהובים ביותר על ידי הצופים בבית, אך מי שהיו קצת פחות אהובות על ידי המתמודדים האחרים רק בגלל היותן חלשות ככל הנראה, מירי אליעזר ורחלי ארואתי, הודחו מהתוכנית בזמן המרוץ במרוקו רק בגלל שקיבלו עצור משאר המתמודדים בפעם השנייה ברציפות, כאשר נראה כאילו שאר המתמודדים ממש מחרימים אותן.
בראיון פרידה שערכו השתיים בחדשות הבוקר בהגשת ניב רסקין בקשת 12, הן דיברו על ההדחה הכואבת: "זה מבאס, אבל עבר לנו. זה החזיר אותי להדחה. זה היה מאוד מבאס. לא ידענו שזה הולך לשם. למתמודדים האחרים היה קשה להסתכל עלינו. צריך לשאול אותם מה הם רצו מאיתנו. אנחנו לא יודעות מה עשינו, לא היינו מתמודדות חזקות. חשבתי שאולי לא אוהבים אותנו".
עוד אמרו השתיים: "זה היה מרגש הרגע בו הודחנו, חווינו הרבה. זה שונה שרואים את זה מהספה בבית. צילומים ארוכים, מתמודדים עם קשיים של משימות קשות, פיזיות, הרבה רגש. זה רכבת הרים. כל שנייה נמצאים למעלה ולמטה. פתאום שמח, פתאום עצוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה