טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת מתפוצץ מכעס: "פראיירים כולנו, אפשר לקפל הכל"

אוראל צברי התייחס לדיווחים על שיחרור של 40 מחבלים עזתים לרצועה ללא תמורה: "אם נכון הדבר, הרי שאמות המוסר של מי שמנהל את האירוע הזה פשוט מעוותות. הם רוצחים את החטופים שלנו, ואנחנו משחררים מחבלים. זה הגיוני למישהו? אפשר לקפל באמת. את מי אנחנו מנסים לרצות? פראיירים כולנו"
מערכת ice |  2
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
הקומיקאי והשחקן אוראל צברי, כוכבה "ארץ נהדרת" בקשת 12, שוב משתף בסטורי באינסטגרם שלו עד כמה הוא כועס על האיפוק הישראלי בתגובה לחמאס על רצח החטופים המבוגרים בשבי.
צברי כתב: "איזה נורא, לא נתפס רוע הלב של לחטוף אנשים. אנשים בגיל של ההורים שלהם. ולרצוח אותם ללא רחם. יהיה זכרם ברוך, חייב לעשות הכל כדי להחזיר את מי שעוד ניתן".

הוא גם כתב: "אמן שפרקליט המדינה כבר עובד על חוק עשיית הדין בחמס ועוזריהם. ופחות בזמרים שאמרו את המובן מאליו. כי כשיחזרו החטופים בעז"ה, דין מוות לכל מחבל הוא חובה. ותודה לחיילים הגיבורים שלנו שפועלים כל העת להחזיר חטופים".
במקביל, צברי התייחס לדיווחים על שיחרור של 40 מחבלים עזתים לרצועה ללא תמורה: "אם נכון הדבר, הרי שאמות המוסר של מי שמנהל את האירוע הזה פשוט מעוותות. הם רוצחים את החטופים שלנו, ואנחנו משחררים מחבלים. זה הגיוני למישהו? אפשר לקפל באמת. את מי אנחנו מנסים לרצות? פראיירים כולנו"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תזהר, תיכף יצאו עליך כל המשיחיסטים של אוסלו (ל"ת)
    לפיד יוט 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חזק
    קולו 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צברי
    סגור