טלוויזיה

השר שלמה קרעי מאושר מהורדת התכנית של דרוקר? "מגוון דעות"

השר העלה מסר מעט מוזר, כשחגג את ההדחה של דרוקר וכתב: "מגוון דעות. שוק פרטי(!) חופשי ותחרותי!". מגיש ערוץ 14 כתב בלעג רב על ההדחה של דרוקר: "‏תם עידן נתניהו"
מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
שר התקשורת שלמה קרעי שמח וצוהל לאחר שרשת 13 הודיע בהפתעה גמורה היום (חמישי) כי תוכניתו של רביב דרוקר, ״אזור מלחמה״ תרד מהמסך בקרוב ותוחלף בתכנית אחרת, המערכת גם של חדשות 13 סוערת וזאת בצל העימות הקיים ממילא עם ההנהלה בשל המינוי של המנכ"לית החדשה של חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ'.
השר העלה מסר מעט מוזר, כשחגג את ההדחה של דרוקר וכתב: "מגוון דעות. שוק פרטי(!) חופשי ותחרותי!". מגיש ערוץ 14 כתב בלעג רב על ההדחה של דרוקר: "‏תם עידן נתניהו".
 
״ההחלטה להוריד מעכשיו לעכשיו את תכניתו של רביב דרוקר, אזור מלחמה, מלוח השידורים של ערוץ 13 היא החלטה שערורייתית שעולה ממנה ריח חריף של התערבות לא עניינית הנגועה בשיקולים פוליטיים", טענו בארגון העיתונאים באותו ההקשר ממש. 

עוד הוסבר מטעם הארגון: ״מדובר באחת התכניות המצליחות של הערוץ מבחינת הרייטינג שלה ומכאן ברור שלא מדובר בהחלטה שהתקבלה על בסיס שיקולים מקצועיים. לנוכח המאבק המתנהל כרגע בחברת החדשות כנגד מינויה של הפוליטיקאית יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית החברה עולה חשש כבד כי מדובר בצעד נוסף שנועד לפגוע ולכרסם בעצמאות עיתונאי ועיתונאיות חדשות 13". 
לסיום דאגו להבהיר למקבלי ההחלטות של הערוץ כי: ״בכוונתנו להתנגד למהלך בכל הכלים העומדים לרשותנו, לרבות נקיטת צעדים משפטיים והפעלת סכסוך העבודה הפעיל בחברת החדשות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר התקשורת שלמה קרעי, ללא מורא, כל הכבוד, זאת מנהיגות,
    אלי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגיע הזמן שפוליטיקאי לא יעשה חשבון לאפסים שחושבים שהם מנהלים את המדינה
    סגור