טלוויזיה

האח הגדול בדרמת ענק: הדיירת פונתה מהבית, השידור בערוץ 26 הופסק

מפאת חיסיון רפואי לא ניתן עדיין למסור פרטים נוספים בנוגע למצבה של הדיירת הצעירה קורלי, אך בהפקה מעדכנים שמצבה טוב. בשלב זה לא ברור אם היא תשוב לבית או לא, אך בפרק הקרוב תתברר ההחלטה לגביה
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחת הדיירות של העונה החדשה ב'אח הגדול' של רשת 13, קורלי נלקחה מתוך הבית לטובת בדיקות רפואיות זאת לאחר שחשה לא בטוב אמש (שישי) ובהפקה החליטו לפעול בנושא כדי להטיב את מצבה. 
על פי ערן סויסה, מפאת חיסיון רפואי לא ניתן עדיין למסור פרטים נוספים בנוגע למצבה של הדיירת הצעירה, אך בהפקה מעדכנים שמצבה טוב. בשלב זה לא ברור אם היא תשוב לבית או לא, אך בפרק הקרוב תתברר ההחלטה לגביה.

כך או כך בשעות הערב שלאחר הפינוי של קורלי מהבית, גם השידור בערוץ 26 הופסק וברשתות החברתיות שעוסקות בנושא, הופצו שמועות שהיא ביקשה לעזוב, אך זה כאמור לא המקרה.
יש לציין כי העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 רק הושקה השבוע, וכבר מספקת לנו לא מעט דרמות ורגעים מסקרנים על המסך. אחרי הסערה סביב הכנת החביתות בשעת לילה מאוחרת והזוגיות החדשה שנרקמת בבית בימים הראשונים, הפעם התחוללה סערה אחרת בבית האח הגדול - "סערה בכוס קפה".
הדייר אור בן דוד, הנגן של איתי לוי, ביקש מדייר נוסף בשם ברק מדר, להכין לא קפה בצורה שמדר ממש לא אהב: "ברק, חיים שלי אתה בלב. תעשה לי נס. תכבד את אח שלך. הינה הכוס שלי פה". 
ברק יצא על אור והטיח בו: "מה אני מלצר שלך? מה זה תעשה לי? לא לא, איך אתה עושה לי 'הכוס שלי פה'". אור השיב: "אני אגיש לך אותה אחי. איך רואים בנאדם יושב בכיף". הדייר חיים פנה לאור ואמר לו: "תעשה לעצמך קפה, מה אתה צריך שאנשים יכינו בשבילך?", וזה השיב: "לא מה יש לי כוח?" אין לו כוח. לא אמרתי לו להוריד את לוחות הברית עכשיו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צפיתי לא מהתחלה וקשה שאין לה תג שם שנוכל לדעת מי הוא מי (ל"ת)
    שוקו 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תוכנית דוחה
    שמשון הגיבור 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השלב הבא, זה תכנית הסגנון משחקי הרעב. כל הז'אנר הזה הןא מציצנות נטו, והשפלת הרוח האנושית. גם מי שמשדר וגם מי שצופה
    סגור