טלוויזיה

כוכב האח הגדול הפך לאבא בפעם הראשונה: "הרגע המאושר בחיי"

אליאב אוזן, הפך היום מעוד כוכב "האח הגדול" ומקעקע מבוקש לאבא גאה. אוזן וארוסתו, שלי קורן, קיבלו לזרועותיהם בן בכור והוא ציין באינסטגרם כי לא היה רגע טוב מזה בחייו
מערכת ice |  2
אליאב אוזן (צילום אינסטגרם)
בעולם הזוהר הישראלי, לעיתים קרובות הסיפורים האמיתיים עולים על כל דמיון. כזה הוא המסע המרתק של אליאב אוזן, שהפך היום מעוד כוכב "האח הגדול" ומקעקע מבוקש לאבא גאה. אוזן וארוסתו, שלי קורן, קיבלו לזרועותיהם בן בכור, רגע ששיתף אוזן ברשתות החברתיות כ"הרגע הכי מאושר בחיי".
אך מאחורי התמונה הוורודה מסתתר סיפור רווי תהפוכות. לפני פחות משנתיים, אוזן היה נתון בסערת גירושים סוערת מדנית גרינברג, דוגמנית ואשת עסקים מוכרת. בעוד הדיו על מסמכי הגירושין טרם יבשה, הכיר אוזן את קורן הצעירה ממנו בכמעט עשור. הניצוץ היה מיידי, ותוך שלושה חודשים בלבד הם כבר היו מאורסים - מהלך שהדהים רבים בתעשייה.

אולם החיים, כדרכם, טרפו את הקלפים. פרוץ המלחמה אילץ את בני הזוג לדחות את תוכניות החתונה, מה שהוביל לשמועות על משבר אפשרי. ובכל זאת, למרות האתגרים, הם בחרו להרחיב את המשפחה - החלטה שמסמלת מחויבות עמוקה זה לזו.
ומה חושבת גרינברג על ההתפתחויות הללו? בעוד שהיא עצמה מנסה את מזלה בתחום חדש על רחבת הריקודים ב'רוקדים עם כוכבים' של קשת 12, נראה כי הבשורות על לידת בנו של אוזן מציבות בפניה אתגר רגשי לא פשוט. האם תשלח ברכות? האם תבחר בשתיקה רועמת?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קשורה ההיא ?.יש פה זוג מדהים עם בייבי וזה העיקר (ל"ת)
    עמי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואו
    מו 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא עומדת במתח...אשת עסקים, עלק. פריחה מצויה, רק יותר טפשה מהממוצע
    סגור