שיווק ופרסום

דנית גרינברג בקמפיין לוהט למותג התכשיטים פנדורה: צפו

אושיית הרשת הצטלמה לקמפיין וולנטיין  למותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה (Pandora) בישראל, בו היא משמשת כפרזנטורית. צפו בתמונות הלוהטות
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום לנס הפקות)
אושיית הרשת ויוצרת התוכן דנית גרינברג (31) הצטלמה הבוקר (שני) לקמפיין וולנטיין  למותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה (Pandora) בישראל. הקמפיין צולם ברוח התקופה, מתוך החיבור למותג הבינלאומי ומתוך החיבור ליום האהבה.
מפנדורה נמסר עם צאת הקמפיין כי "במקום להתמקד בהגדרה הצרה של אהבה, פנדורה מתמקדת בהגדרה הרחבה ביותר של אהבה, אהבה כוללת, וזה מה שמייחד את המותג. קמפיין וולנטין מעמיק את החיבור בין המותג לבין אלו שעונדות את התכשיטים. וולנטיין בפנדורה מזמין אנשים בכל מקום להיות חלק מהתנועה של אהבה חיה - כדי להקרין זאת, ליזום זאת, לקבל את ולצפות לזה".
 
כזכור, לפני כחודש, דנית גרינברג הגיעה לאתונה למטרת עסקים. כשהיא נחתה בשדה התעופה היא נתקלה באיום ממשי על חייה. בסדרת סטוריז באינסטגרם היא תיארה את השתלשלות האירועים: "טסתי לאתונה ליומיים וקרה לי מקרה מפחיד בשדה תעופה איך שהגעתי", סיפרה גרינברג.
דנית גרינברג בצילומי הקמפיין (לנס הפקות)
דנית גרינברג בצילומי הקמפיין (לנס הפקות)
דנית גרינברג בצילומי הקמפיין (לנס הפקות)
דנית גרינברג בצילומי הקמפיין (לנס הפקות)

"טסתי לבד, נחתתי ואז ניגש אליי איזה בחור, הוא אמר לי 'את יודעת אין מוניות בשדה', הוא ראה אותי כנראה מחכה, אמרתי לו שאני יודעת ושהזמנתי אובר. הבן אדם הזה פשוט התחיל לצרוח עליו ביוונית ולהתנהג ממש בשפת גוף אלימה. לקחתי את הטלפון, הרחקתי אותו והתחלתי להתקדם".
"האדם ממשיך לצחוק ולצרוח. קראתי לאבטחה ואמרתי להם שאני מפחדת מהבן אדם הזה ואני לא יודעת מה הוא רוצה ממני אבל זה ממש לא נעים לי. התחלתי ממש לפחד, זה לא נעים, אתם יודעים זאת תקופה לא ממש נעימה להיות בה בחו"ל, בטח לא להיות אישה ישראלית לבד בחו"ל".
עוד המשיכה אושיית הרשת והסבירה: "אני ממשיכה ללכת, פתאום אני רואה מאחוריי את אותו בן אדם עם עוד שני גברים פשוט הולכים מאחורי מהר. אני כבר מתחילה לרוץ ואוכלת סרט שיש לי את השקית של הדיוטי פרי, אני לא יודעת אולי זה משהו אנטישמי.
"אני לא רוצה לשים על זה עכשיו כותרת 'אנטישמי' כי אני באמת לא יודעת מה זה היה, אבל שלושה גברים התחילו ללכת אחריי במהירות שאני כבר רצה, ואני לא יודעת לאן מחוץ לשדה תעופה עם הכבישים הגדולים והאבטחה לא עושה כלום". לבסוף, דנית ניצלה על ידי בחור ישראלי שפגש בה בעת המקרה והציע לה את עזרתו בהסעתה למלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה