טלוויזיה

האם הסרט החדש יציל את AMC מקריסה? 200,000 כרטיסים ביום הראשון

רשת בתי הקולנוע האמריקאית מכרה 200 אלף כרטיסים ביום הראשון של המכירה המוקדמת לסרט החדש בטרילוגיית דדפול. הרשת שכמעט קרסה לפני מספר שנים מציגה התאוששות. מנכ"ל החברה, אדם ארון: "שבר שיא בקטגוריית סיווג R"

מערכת ice | 
קולנוע AMC, אמזון (צילום wikimedia/ Amc Theaters)
לאחר קשיים כלכליים רבים שחוותה בשנים האחרונות, רשת בתי הקולנוע האמריקאית AMC מציגה התאוששות. הרשת הודיעה היום (חמישי) כי במכירה מוקדמת נמכרו 200 אלף כרטיסים לסרט השלישי והאחרון בסדרה שהחלה את דרכה בשנת 2016, "דדפול & וולברין".
מנכ"ל החברה, אדם ארון רשם בחשבון ה-X שלו כי עם רכישות של 200 אלף כרטיסים ביום הראשון בה נפתחה המכירה, הסרט  שבר שיא בקטגוריית הסרטים בסיווג R. סיווג מוגבל המאפשר כניסה לבני 17 ומעלה כאשר מתחת לגיל זה תתאפשר כניסה רק בליווי מבוגר. ארון ציין כי הרבעון הקרוב של החברה צפוי להיות חזק יותר אך עדיין חלש בהשוואה לתקופה הזהה בשנה שעברה.
רשת AMC כמעט קרסה בתקופת הקורונה, בשל קשיים שהחלו לפני המגפה והוקצנו עם הסגרים וסגירת האולמות. הרשת ניצלה מפשיטת רגל בזכות משקיעים קטנים באפליקציית רובינהוד, שמיהרו לרכוש שברירי מניות שלה. זאת בעקבות יוזמה של האזרחים במסגרתה העלו קמפיין למניעת סגירת רשת בתי הקולנוע המוכרת שכמעט כל אמריקאי בילה בה בצעירותו שעות ארוכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה