תרבות ופנאי

בשורה למעריצי מארוול: הקרוסאובר המתוכנן בסרט הבא של דדפול

מתיחה או בשורה אמיתית לאיחוד? ראיין ריינולדס חשף באינסטגרם שלו את הקרוסאובר המותכנן בסרט הבא של דדפול
מערכת ice | 
וולברין ודדפול (צילום יוטיוב)
ראיין ריינולדס פרסם אתמול (שלישי) כמה חדשות ביקום הקולנועי של מארוול, וחשף כי יו ג'קמן ישוב לגלם את תפקידו של וולברין בסרט הבא של "דדפול", המתוכנן ל-6 בספטמבר 2024.
"היי לכולם, אנחנו מאוד עצובים שהחמצנו את D23, אבל עבדנו קשה מאוד על הסרט הבא של 'דדפול' כבר הרבה זמן", אומר ריינולדס בסרטון שפורסם לאינסטגרם, בהתייחס לחדשות - כנס דיסני שהתקיים בתחילת החודש.

בהוסיפו שהוא רצה להפוך את ההופעה הראשונה של דדפול ביקום הקולנועי של מארוול (מכיוון שזהו הסרט הראשון של "דדפול" שהופק לאחר שדיסני רכשה את פוקס המאה ה-20) "מיוחדת", אמר ריינולדס שביקש "להישאר נאמן להפקה המקורית במה שקשור לאופי, למצוא עומק חדש, מוטיבציה, משמעות."
 
"כל סרט של 'דדפול' צריך להתבלט ולהתבודד. זה היה אתגר מדהים שאילץ אותי להגיע עמוק פנימה. ואני... אין לי כלום," הוא השתולל. "כן, פשוט ריק פה לגמרי מרעיונות, מפחיד. אבל היה לנו רעיון אחד". ואז צצה דמותו של ג'קמן, או יותר נכון כפיל, שאומר לו כן לשיתוף פעולה.
 
דדפול הוצג לראשונה בסרט "אקס-מן המקור: וולברין" ב-2009, אבל בצורה שונה לחלוטין מהסרטים העצמאיים. וולברין נהרג בסרט "לוגאן", כך שההופעה של ג'קמן תדרוש קצת עבודת עלילה "אנחנו הולכים להתעלם מהרבה היסטוריה." הוסיף.
הצוות של הצמד יסמן את הסרט השלישי בזיכיון המצליח בטירוף "דדפול", שכלל שני סרטים שיצאו ב-2016 וב-2018.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה