השוק

מניית החברה בדעיכה, המנכ"ל הודיע על צעד בלתי נמנע

מנכ"ל ענקית הקולנוע AMC הכריז כי יוותר על משכורתו בשנה הקרובה, זאת בעקבות המצב הכלכלי הקשה שהחברה נקלעה אליו בתקופה האחרונה
מערכת ice | 
קולנוע AMC (צילום Andreas Praefcke)
מנכ"ל AMC Entertainment, רשת בתי הקולנוע והטלוויזיה, אדם ארון, ביקש מדירקטוריון החברה להקפיא את השכר שלו בשנה הבאה. הבקשה מגיעה בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו החברה נקלעה מאז פרוץ ימי הקורונה והירידה העקבית בערך מניית החברה.
מניות החברה ירדו ביותר מ-75% השנה. לפי גורמים לירידה החדה מספר גורמים: עליית קרנם של שירותי הסטרימינג ומספר הולך ופוחת של שוברי קופות שיצאו לאקרנים בשנתיים האחרונות. לצורך העניין, מניית AMC ירדה ביותר מ-8% במסחר רק אתמול, ונסגרה ב-4.03 דולר.
המנכ"ל ארון, המשתכר בסכום עתק של 18.9 מיליון דולר בשנה, הבין שהוא חייב לעשות מעשה בשביל למנוע את התרסקות החברה באופן סופי. "אני לא רוצה 'יותר' כשבעלי המניות שלנו נפגעים", אמר בסדרת ציוצים שקרא למנהלים בכירים אחרים ב-AMC לוותר גם הם על העלאותיהם. במקביל לכך, מוקדם יותר החודש הודיעה החברה כי תגייס 110 מיליון דולר בהון עצמי חדש באמצעות מכירת מניות הבכורה שלה והציעה פיצול מניות הפוך.
 ב-AMC ממקדים את מאמצם בהתאוששות. רשת בתי הקולנוע הודיעה בשבוע שעבר שהיא כבר לא מנהלת מגעים לרכישת כמה בתי קולנוע בבעלותה של Cineworld גרופ שנמצאת בהליך פשיטת רגל כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה