טלוויזיה

ערוץ 14 נפרץ: זה הנזק שנשאר בדף האינסטגרם

דף האינטסגרם של ערוץ 14, שונה כ-77.4 אלף עוקבים והעלה מעל 3,690 פוסטים מאז נפתח, נפרץ במהלך השבת, כאשר כחלק מהמתקפה על הדף, הוצגו בו בין היתר מועדות פיקטיביות של ענקית השילוח אמזון
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
רק לפני עשרה ימים, עמוד הפייסבוק של ערוץ 'עכשיו 14' נחסם בסוף השבוע החולף, לדברי הערוץ "באופן שרירותי", זאת מבלי שנמסרה לכאורה להנהלת הערוץ כל הודעה מראש מהנהלת מטא בארץ, דבר שגרם למלחמה בפלטפורמת הענק. אחרי הלחץ הכבד שהופעל, בפייסבוק התקפלו והחליטו להשיב את עמוד הפייסבוק של ערוץ 14 לפעולה.
אבל מסתבר שדף האינטסגרם של ערוץ 14, שונה כ-77.4 אלף עוקבים והעלה מעל 3,690 פוסטים מאז נפתח, נפרץ במהלך השבת, כאשר כחלק מהמתקפה על הדף, הוצגו בו בין היתר מועדות פיקטיביות של ענקית השילוח אמזון.

כזכור, אחרי התקרית עם פייסבוק באתר הרשמי של הערוץ נכתב: "במה שמתברר כמהלך דורסני וכניסיון להשתיק את ערוץ התקשורת השני בגודלו בישראל. כמי שמורגלים בניסיונות השתקה ובקמפיינים מתוזמנים המנסים לאורך השנים לפגוע בחופש הביטוי של הערוץ בדרכים שונות, ולאחר שכל ניסיונות ההידברות עם החברה כשלו ונענו בחוסר תגובה באופן בוטה – החלטנו גם הפעם שלא לשתוק ולצאת נגד המהלך הדורסני של ראשי פייסבוק בישראל שמנעו ממאות אלפי העוקבים שלנו את האפשרות להינות מהתכנים המתפרסמים בפלטפורמה".
עוד נכתב בנושא: "המהלך הדורסני של פייסבוק מגיע ברקע הגילויים החדשים מאז השבעה באוקטובר על פעילות כתבי ערוץ אל-ג'זירה בעזה ומעורבותם בסיקור הטבח ביישובי העוטף. למותר לציין שעמודי אל-ג'זירה ממשיכים לפרסם תכנים ברשת החברתית של מטא, זאת על אף הגילויים החדשים ועמדת ראשי מערכת הביטחון כי מדובר בערוץ שמהווה איום על ביטון המדינה".
לסיום צורפה תמונה של סמל המאבק ונכתב: "הצטרפו אלינו למאבק נגד הפגיעה בחופש הביטוי: מחליפים עכשיו את תמונת הפרופיל בכל הרשתות ומפרסמים את התמונה תחת ההאשטג #פייסבוק_משתיקים_אותי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השתקה
    ברכה 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראו מי מדבר על חופש ביטוי ועל דמוקרטיה תתביישו
    סגור