טלוויזיה

אייל גולן נפרד בכאב מחברו שמת מדום לב: "לא מעכל"

אייל גולן ספד לחברו ליאור פרחי שהלך לעולמו: ״אני המום ולא מעכל את הבשורות הקשות, ליאור חברי היקר והטוב כבר שנים רבות, זמר ענק ויוצר מוכשר, אבן דרך במוזיקה המזרחית״
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
בשורה קשה נחתה היום [שני] על עולם התרבות בישראל, כאשר הזמר ליאור פרחי, מבכירי המוזיקה הים תיכונית בארץ, נפטר היום בגיל 53 לאחר שלקה בדום לב, גם הזמר אייל גולן נפרד מהחבר הקרוב שלו.
אייל גולן ספד לחברו ליאור פרחי שהלך לעולמו: ״אני המום ולא מעכל את הבשורות הקשות, ליאור חברי היקר והטוב כבר שנים רבות, זמר ענק ויוצר מוכשר, אבן דרך במוזיקה המזרחית״.

פרחי, שאחראי בין היתר ללהיטים "חשמל באוויר" ו"תיזהר ממנה", החל את הקריירה המוזיקלית שלו בגיל 24. אף על פי שאינו ניגן ואינו קרא תווים, הוא נחשב למלחין מוכשר. הוא הוציא לאורך השנים 11 אלבומים, והיה חתום על להיטים של זמרים מצליחים ומובילים בענף, כמו שרית חדד, זהבה בן, יוסי אזולאי ואייל גולן. 
פרחי אמנם היה מזוהה עם המוזיקה הים תיכונית, אך הוא ביצע במהלך השנים דואטים עם אמנים שאינם במעגל זה, כמו יפה ירקוני, משה דץ, סאבלימינל ושלומי גרוניך. בראיון למוסף "7 לילות" שיתף פרחי כי השנים האחרונות היו קשות מאוד עבורו. הקושי, לדבריו, החל עם פטירתו של אביו, והמשיך בהסגר הקורונה, כשבאותם ימים איבד את החשק ואת המוטיבציה ליצור מוזיקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פתאום אדם
    בני 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צונח לאדמה כמו אבן ומת עים כול המיליונים בתים ושאר נכסים והולך ערום כמו שנולד והשאלה,,מה לקח איתו לעולם הבא?
    סגור
  • 1.
    שמועה מטלטלת
    יוסי 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה זמר נפלא ושדר מעולה. תנצב"ה.
    סגור