רייטינג

חתונה ממבט או האח? זאת התוכנית הנצפית ביותר השבוע

לא גמר משחקי השף ששודר השבוע ברשת ולא סרט החשיפה על גואל רצון בקשת -  הקרב השבוע על ראש טבלת התוכניות הנצפות ביותר היה צמוד בין ריאליטי לחדשות

עינת שחק | 
האח גדול חתונה ממבט ראשון החדשות 12 (צילום מסך רשת 13, קשת 12)
בשבוע החולף בלוח השידורים שובצו מספר תוכניות שלכאורה היו אמורות לככב בחמש התוכניות הנצפות ביותר, אבל בפועל סיפקו נתונים מאכזבים. הבולטת שבהן היא משחקי השף: בתחילת השבוע שודר גמר העונה הרביעית של הריאליטי הקולינרי, אבל משום מה פוצל לשני ערבי שידור. בניגוד לימי השידור הקבועים של התוכנית א' ו-ב', שודר חלקו הראשון של הגמר ביום ב' וחלקו השני ביום ג'. ייתכן שהסיבה לשינוי הייתה הצבת התוכנית מול חתונה ממבט ראשון בקשת, מה שככל הנראה היה משאיר לרשת פירורי צופים.
ההחלטה גם להזיז את התוכנית ביום וגם לפצל את הגמר לשני חלקים התבררה כעגומה מבחינת רשת, מאחר שבערב בו שודר חלקו הראשון של הגמר הוא הפסיד לפרק רגיל של ארץ נהדרת בקשת, כשבמקביל שודר הדרבי התל אביבי בליגת העל בכדורגל שגרף נתון גבוה. בחלקו השני של הגמר רשת אכן הובילה, אך עם נתון נמוך יחסית לגמר – 14.8% בלבד. בערב זה ליגת האלופות שוב עשתה נתון גבוה במיוחד - 8.2% - שבלא ספק עשה נזק לרשת.
גם הסרט על גואל רצון בקשת הניב נתונים פושרים יחסית של 13.8% והפסיד לפרק של האח הגדול, לאחר שבשבוע שעבר פרק של חשיפה על דודו טופז הצליח להתברג לחמישייה במקום גבוה.
לעומת זאת, אלה חמש התוכניות שעשו לערוצים נחת, וגרפו את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר בשבוע האחרון (21-27 לפברואר), על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התוכניות מדורגות לפי ההצלחה שלהן באלפי צופים:
אין חדש תחת השמש: החדשות 12 ממשיכה להפגיז בקשת
יותר מערב אחד מהדורת החדשות 12 רושמת את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר, ומתברגת בלא פחות מ-4 מקומות בטבלה, למעט המקום הראשון. בימים שבת, ראשון, שני ורביעי רשמה המהדורה 470K-569K צופים מכלל האוכלוסייה.
במקום השלישי: האח הגדול חולקת את המעמד עם החדשות 12
למרות שבמוצאי שבת (22.2) הושקה העונה השלישית של חתונה ממבט ראשון בקשת, ופרק הפתיחה שלה ניצח בקרב משקי בית יהודיים, פרק ההדחה באח הגדול רשם נתונים גבוהים יותר באלפי צופים עם 522K לעומת 471K לריאליטי הרומנטי.
נתון זהה באלפי צופי עשתה מהדורת החדשות 12 ביום ראשון, אולם ניצחה בקרב משקי בית יהודיים עם 20% צפייה ולכן שני המשדרים חולקים את המקום השלישי.
במקום הראשון: אהבה מפרק שני
באופן מפתיע ולאחר שלא עשתה רעש עם פרק הפתיחה, הפרק השני של חתונה ממבט ראשון גרף את ראש הטבלה. בניגוד לפיצול גמר משחקי השף ברשת, פיצול החתונה הראשונה בפתיחת העונה לשני חלקים התברר כהחלטה חכמה מאוד עבור קשת. מול הפרק השני כבר התיישבו 592 אלף צופים, והוא גם הניב את הנתון השבועי הגבוה ביותר מקרב משקי הבית היהודיים עם 23%.


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה