תיירות

עוד ישובו לפרוח: פסטיבל דרום אדום בוטל - זוהי הסיבה לכך

הפסטיבל המוכר, שספג מכות קשות עוד מתחילת הקורונה, הודיע על ביטולו השנה בעקבות מחאת משפחות החטופים. "אנחנו קשובים ושותפים לכאבם של תושבי האזור"
מערכת ice | 
כלניות בערבה התיכונה חלק ממיזם כלניות לפני הגשם (צילום דני הדס, הערבה התיכונה)
היום (שישי), הודיעו מארגני הפסטיבל "דרום אדום" על ביטולו. דורון נחמני-אשטן, מנכ"לית עמותת התיירות שקמה בשור, מסרה: "אנחנו קשובים ושותפים לכאבם של תושבי האזור. החלטנו, יחד עם חמש המועצות האזוריות השותפות שלנו, לא לקיים את אירועי דרום אדום במתכונת שתוכננה".
הפסטיבל המדובר שהיה אמור להיפתח בעוטף עזה, בוטל בעקבות מחאת משפחות החטופים. מלבד שני אירועים נקודתיים שיתקיימו בהמשך, הפסטיבל כאמור לא יתקיים השנה: "חבל ארץ זה הוא חבל ארץ שהתושבים שלו פליטים בארצם, שהישובים נטושים ושרופים. לעשות כאן פיקניק, זה כמו לעשות מסיבה בבית של שכן שנמצא בטיפול נמרץ בבית חולים", כתב אחד מתושבי בארי.
מאתר הפסטיבל נמסר כי: "אירועי דרום אדום 2024 לא יתקיימו השנה. צעדת הכלניות לזכרו של אופיר ליבשטיין, בתיאום ובהסכמת משפחתו, תתקיים. אם כי תושבי האזור ובעלי עסקים רבים שבחרו לחזור ולפעול יפתחו את שעריהם למבקרים. הנכם מוזמנים להגיע, לבקר ולתמוך. באתר מפורסמים כלל העסקים ואזורי הפריחה המותרים לביקור על פי הנחיות הצבא והמשטרה".
מדי שנה במסגרת הפסטיבל מתקיימים אירועים רבים כגון סיורים, מופעים, פעילויות למשפחות, אטרקציות לילדים, טיולים לכל המשפחה וגולת הכותרת של הפסטיבל פריחת הכלניות המרהיבה. השנה החליטו לא לקרוא לדרום אדום “פסטיבל”, אבל כן ממליצים לטייל בין הכלניות לצד צעדה למען חזרתם של החטופים ואירועים נוספים שיפורסמו בהמשך. ובעיקר להראות שעם ישראל חי וקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה