תיירות

דרמה באיירבוס אטלנטיק: יותר מ-700 עובדים סבלו מהקאות ושלשולים

יותר מ-700 עובדי איירבוס אטלנטיק סבלו בימים האחרונים מהקאות ושלשולים בעקבות ארוחת חג המולד שארגנה להם החברה בשבוע שעבר, כאשר הסיבה עדיין לא ברורה והמשטרה, חקירה נפתחה בנושא
מערכת ice | 
מטוסים (צילום shutterstock)
ב-BBC עובדים של איירבוס אטלנטיק סבלו בימים האחרונים מהקאות ושלשולים לאחר ארוחת חג המולד שארגנה להם החברה בצרפת. עדיין לא ברור מה בארוחה גרם לכך וחקירה נפתחה בנושא. מדובר ביותר מ-700 עובדים שלקחו חלק בארוחה.
איירבוס אטלנטיק הינה שלוחה של יצרנית המטוסים הגדולה בעולם איירבוס, בחברה מעל 1,500 עובדים בחמש מדינות כאשר בכל חברת איירבוס עובדים מעל 134 אלף עובדים. החברה מספקת שירותים ומוצרים בתחומי המטוסים, מסוקים, חלל ואבטחה. בקיץ האחרון דווח בשחצי הראשון של 2023 נרשם ביקוש שיא למטוסי איירבוס בהודו.
בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2022 אז הוזמנו 259 מטוסים, באיירבוס ציינו כי היעד הוא לספק בשנה הקרובה כ-720 מטוסים, מספר זה חריג גם בהשוואה למתחרה בואינג שקיבלה 127 הזמנות וסיפקה 206 מטוסים, רובם גם כן לחברות הודיות, לאחר שמשלוחי המטוסים נפגעו עקב בעיות בתקופת הקורונה בתעשייה האווירית מדווחים על התייצבות מסוימת בחודשים האחרונים.
איירבוס היא יצרנית מטוסים אירופית שנוסדה בשנת 1970 על ידי ממשלות צרפת ומערב גרמניה במטרה להתחרות ביצרנית המטוסים האמריקאית בואינג, החברה התמקדה בפיתוח מטוסי נוסעים ובשנת 1999 החלה לפתח גם מטוס צבאי, בתחילת שנות ה-2000 עברה החברה לידיים פרטיות כשקבוצת איירבוס נוסדה במטרה להתחרות ביצרנית המטוסים אמריקאית בואינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה