תיירות

טיסת אל על מתארכת ב-3 שעות ליעד הזה: "יכול להשתנות"

חברת התעופה מחזירה את הטיסות לפוקט בפברואר 2024, אבל כל הטיסות של חברות התעופה הישראליות למזרח לא עוברות מעל עומאן, מה שאומר שהן עוברות במסלול הארוך שמאריך את הטיסה לתאילנד
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
כתב התעופה של 'ישראל היום', שמעון יעיש ערך היום (שבת) סשן של שאלות תשובות באינסטגרם עם העוקבים שלו וסיפק תשובות מעניינות לשאלות הבוערות לקראת החזרה של חברות התעופה לישראל וגם על פעילות אל על.
תחילה ענה לשאלה: "האם גם טיסות לפוקט שיתחדשו בפברואר יהיו במסלול ארוך?", בתשובה השיב: "כרגע כן. כל הטיסות של חברות התעופה הישראליות למזרח לא עוברות מעל עומאן, מה שאומר שהן עוברות במסלול הארוך שמאריך את הטיסה לתאילנד (פוקט או בנגקוק) כשלוש שעות. כמובן שזה יכול להשתנות עד אז, אעדכן".

שאלה מסקרנת נוספת הייתה: "מה הסיכוי שבלו בירד יחזרו לטוס לישראל בחודש הבא?", בתשובה ענה: "אני בקשר עם החברה ואני יודע שהם מאוד רוצים לחזור לישראל כבר תקופה די ארוכה. יש את עניין הביטוח שמקשה על החזרה שלהם, אבל אם ייפתר בקרוב (ואני יודע שעובדים על זה), הסיכוי שהם יחזרו בקרוב יעלה. כמובן שאעדכן כאן בהכל" 
על השאלה: "מתי טרום חברה הרומנית יתחילו טיסות לישראל מבוקרשט?", השיב: "ואקום תתחיל לטוס ב-1 לינואר והטיסות שלה לישראל ומישראל יהיו בימים ראשון וחמישי. סיכוי גבוה שבהמשך יוסיפו טיסות בהתאם לדרישה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה