תיירות

נתב"ג יוצא מהמשבר? זו חברת התעופה שתחזור ב-1.1.2024

חברת התעופה הרומנית TAROM תחזור באופן רשמי לישראל בתחילת ינואר, על פי דיווח של דין פישר. הטיסה הראשונה תמריא מבוקרשט לנתב״ג ב-1.1.2024 ולפנות בוקר למחרת תמריא חזרה לרומניה. היום יעברו 18,000 נוסעים בשדה התעופה שממשיך לצאת מימי השפל
מערכת ice | 
מטוסים (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה הודיעה הבוקר (שלישי) כי נתב"ג פועל  ופתוח להמראות ונחיתות. היום, ה-19/12 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-18,000 נוסעים ב- 110 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.  
סך הכל יצאו היום 7,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  10,500 נוסעים. ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות  העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.

החדשות הטובות מגיעות מחברת התעופה הרומנית TAROM תחזור באופן רשמי לישראל בתחילת ינואר, על פי דיווח של דין פישר. הטיסה הראשונה תמריא מבוקרשט לנתב״ג ב-1.1.2024 ולפנות בוקר למחרת תמריא חזרה לרומניה.
חברת התעופה שתחזיר את הטסים מישראל ליעד הפופולרי, תפעיל שתי טיסות בשבוע, בימים ראשון וחמישי לנתב"ג ובחזרה. בהמשך עשויים להתרחב הקווים הנוספים לרומניה בהתאם לביקוש.
זאת אחרי שטורקיש הודיעה כי היא דווקא לא תחזור לטוס לישראל וממנה בחודשיים הקרובים. כזכור בתחילת המלחמה הודיעה החברה כי היא מפסיקה את הטיסות לארץ עד לתאריך ה-15/12 והיום כאמור האריכה אותו עד ל-15 בפברואר.
מאז תחילת המלחמה הודיעו מספר לא מבוטל של חברות תעופה על ביטול טיסותיהן לישראל וממנה, זאת לאור המצב הביטחוני בארץ. בימים האחרונים הגישו מספר חברות זרות, ביניהן אייר אירופה ואייר סיישל בקשה לחזור ולטוס למדינה במידה ויקבלו ערבות בסך שישה מיליארד דולר בדומה לחברות התעופה הישראליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה