תיירות

המלון באילת שמארח עשרות משפחות של חיילים מגוייסים בחינם

לאור המלחמה בעזה, קלאב הוטל אילת מתגייסת והזמינה משפחות של מגויסים מקרני שומרון להתארח לא עלות בסוויטה משפחתית המתאימה למשפחה של חמש נפשות
מערכת ice | 
קלאב הוטל אילת (צילום יחצ קלאב הוטל אילת)
היום (שני) החל יומה העשירי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים. פי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה כ-3,700 פצועים, בעוד צה"ל הודיע היום ל-199 משפחות החטופים שיקיריהם נלקחו כבני ערובה בעזה.
בעקבות המצב הקשה, בתי מלון בישראל נרתמו למען המשפחות המפונות וחיילי צה"ל. אחד מהם הוא מלון קלאב הולט באילת, שהודיע היום: "לאור המלחמה בעזה, קלאב הוטל אילת מתגייסת והזמינה משפחות של מגויסים מקרני שומרון להתארח לא עלות בסוויטה משפחתית המתאימה למשפחה של חמש נפשות".
נור עאמר, מנכ"ל רשת קלאב הוטל: " אירוח המשפחות מקרני שומרון הינו המשך לאירוח של עשרות משפחות מישובי עוטף עזה בשבוע האחרון". עוד נמסר כי קלאב הוטל עומדת בקשר עם ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב, אשר טיפל בנושא באופן אישי. לקלאב הוטל אילת מגיעים מאות משפחות מפונים לצד תושבי מרכז הארץ המחפשים מקום שקט. עם תום המלחמה קלאב הוטל תזמין עשרות חיילים שהשתתפו במלחמה להתארח במלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה