תיירות

היעד האהוב בצעד נגד ישראלים: האיסור החדש שתתקלו בו

בתי מלון בגאורגיה הציבו מאבטחים שעורכים בדיקה בתיקי התיירים מישראל כדי למנוע מהם כניסה של קופסאות טונה, שימורים, חטיפים, או משקאות למלון כדי שלא יביאו אותם לחדרים וילכלכו אותם, כפי שהיה בלא מעט מקרים בעבר, מדובר במלון של חמישה כוכבים שהחל בנוהל הזה
מערכת ice |  3
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשורה רעה לטסים לגאורגיה. על פי עדויות של ישראלים שטיילו במדינה בתקופה האחרונה, הם סיפרו למאקו כי בתי מלון בבטומי, החלו לאסור על התיירים מישראל הכנסה של אוכל ומשקאות לחדרים במלון, בשל החשש שהם יגרמו לנזקים.
אותם בתי מלון הציבו מאבטחים שעורכים בדיקה בתיקי התיירים מישראל כדי למנוע מהם כניסה של קופסאות טונה, שימורים, חטיפים, או משקאות למלון כדי שלא יביאו אותם לחדרים וילכלכו אותם, כפי שהיה בלא מעט מקרים בעבר, מדובר במלון של חמישה כוכבים שהחל בנוהל הזה.

אחד ממדריכי הטיולים סיפר למאקו: "ישראלים עושים חגיגות בחדרי המלון, חוסכים לשבת ולאכול במסעדות, קונים מוצרי מזון בסופרים ואוכלים בחדרים. הם מטנפים אותם בקופסאות טונה שאת חלקם הביאו מהבית".
אחד האורחים סיפר: "בשום בית מלון שהייתי בו בעולם לא קרה לי מקרה כזה שבדקו לי תיקים ושקיות בכניסה כדי לראות אם אני מכניס אוכל. זו תחושה לא נעימה ודי משפילה, מרבית האורחים הם ישראלים אז ברור שההנחייה מכוונת אליהם. חבל שבגלל אורח או שניים שגרמו לנזקים כולנו נפגעים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה פוגע בריווחיות של המלון
    Mtlk 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם גם לא נתנו להכניס דברים לקולנוע.
    סגור
  • 2.
    חחח... צריך לבדוק גם ביציאה - שלא לקחו מגבות וסבון. (ל"ת)
    WW 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צודקים , הרבה מביאים אוכל מהבית מטעמי כשרות
    ארז 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבעייה שהם מטנפים את החדרים
    סגור