תיירות

הזדמנות אחרונה בהחלט: יום אחרון למבצע חידוש הדרכונים

היום יינעל מבצע חידוש הדרכונים הענק של רשות האוכלוסין וההגירה: למעלה מ-425 אלף ישראלים חידשו דרכון. כל הנתונים על המהלך המהפכני בפנים
מערכת ice | 
דרכון (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
צריכים לחדש דרכון ולא מצאתם תור פנוי? הנפקתם דרכון זמני וחייבים להנפיק עכשיו קבוע? זה הזמן הנכון לחדש את הדרכון. ברשות האוכלוסין וההגירה יסיימו היום (חמישי) את המבצע המורכב שסידור למאות אלפי ישראלים דרכון חדש.
רשות האוכלוסין בתזכורת לכל מי שתכנן לטוס לחו״ל בחודשים הקרובים: בידקו את תוקף הדרכונים של כל בני המשפחה ואם תוקפם עומד לפוג, לרשותכם עשרה ימים נוספים לחידוש דרכונים בארבע לשכות (תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע) ללא צורך בזימון תור.

נכון להבוקר (חמישי), עד כה, קיבלו שירות בכלל הלשכות מעל 425,000 לקוחות ומתוכם, מעל 210,000 רק בארבע הלשכות במרתון דרכון והמרכז בבני ברק. הוצבו 4 מצלמות לצפיה ישירה מחוץ ללשכות, לקבלת מדד עומסים. השידורים החיים הועברו לציבור במשך 19 ימים רצופים  בסך הכל צפו במצלמות בשידור חי 47,698 גולשים, אשר הסתכמו ב-6,108 שעות צפיה. הופצו 195 הודעות לתקשורת ולציבור, 225 עדכוני נתונים בנושא מקבלי השירות. 
הדף הפופולרי ביותר באתר הרשות, במהלך המרתון, היה דף המידע על זימון תורים להנפקת תיעוד ביומטרי עם 589,187 צפיות.  הושקו 3 שירותים חדישים לשיפור חוויית השירות: קבלת מידע על המספרים המקבלים שירות בכל רגע נתון, התקנת מצלמות חיצוניות לצפיה בשידור חי, קבלת מידע באפליקציה על התורים הקרובים ביותר בכל לשכה. 89,964 גולשים עקבו בעמוד הייעודי שהקמנו עם כל המידע על הפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה