תיירות

סלקום מפנקת את העובדים: זו החופשה המטורפת אליה יטוסו

כ-900 עובדות ועובדים יצאו לנופש וישהו במלון יוקרתי מרשת W (W Costa Navarino), מהמובילים והמפורסמים ביוון
מערכת ice | 
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
החל ממחר (רביעי) יצאו עובדי קבוצת סלקום לנופש השנתי בדרום יוון, באזור המאופיין בחופים בתוליים, אתרי טבע מרהיבים ומלונות יוקרתיים עם מסעדות משובחות ומרכזי ספא מפנקים. במהלך החודשים יוני ויולי הקרובים, כ-900 עובדות ועובדים יצאו לנופש וישהו במלון יוקרתי מרשת W (W Costa Navarino), מהמובילים והמפורסמים באזור.
החופשה תכלול פינוקים בחדרים, שפע פעילויות ומסיבות, טברנות, ארוחות מפנקות, סיורים באתרים מובילים, ספורט ימי, פינוקי ספא ועוד המון אטרקציות למען העובדים. הנופש כמו בכל שנה אורגן ותוכנן על ידי יו"ר וארגון העובדים, מיה יניב במשותף עם סמנכ"ל משאבי האנוש בסלקום, עמי שטרמר.

נופש החברה בסלקום, הינו מסורת ארוכת שנים שייסד ארגון עובדי קבוצת סלקום ומופק בשיתוף הנהלת החברה, כאשר בשנים הקודמות נפשו העובדים ביעדים אטרקטיביים כגון איביזה, מדריד, כריתים ועוד.
ועד עובדי סלקום עדכן ממש לפני כמה חודשים כי אלפי עובדות ועובדי החברה זכאים להענקה של אופציות ומניות חסומות בשווי כולל של 28 מיליון שקל, בנוסף לשתי הענקות קודמות גם הן בשווי של 28 מיליון שקל. הענקת האופציות והמניות באה בהמשך להסכם הקיבוצי עליו חתמו העובדים עם הנהלת החברה לפני שנתיים.
על פי ההסכם קיבלו העובדים אופציות ומניות חסומות בשווי של 14 מיליון שקלים לכל שנה, אותן יוכלו לממש על פני 4 שנים. את האופציות והמניות על סך 28 מיליון השקלים הראשונים קיבלו העובדים על השנים 2019-2020, אך האופציות של שנת 2021 התעכבו בהתאם לדו"חות הרווחים של החברה. כעת סלקום על פי הדו"חות חזרה להרוויח ונוצרה הצדקה להענקת המנה של השנים 2021-2022. הסכום המצטבר, כאמור, עומד על 28 מיליון שקל שמצטרפים להענקות הקודמות שיוצרות יחד סה"כ 56 מיליון שקל באופציות ומניות חסומות שיחולקו כעת ל- 2100 עובדי החברה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה