טלוויזיה

ערוץ 14 נשאר בטלוויזיה: זו ההודעה שקיבלו לקוחות סלקום

אחרי האיום בירידה מהאוויר היום ב-10:00, בהודעה מטעם ערוץ 14 נמסר: "ברגע האחרון הושג הסכם מסחרי במסגרתו ימשיכו שידורי ערוץ עכשיו 14 בסלקום"
מערכת ice |  5
רייטינג ערוץ 14 (צילום vecteezy)
ערוץ עכשיו 14 הודיע לפני יומיים כי החל מתחילת מהיום (חמישי), הערוץ לא ישודר בסלקום טי.וי. מהערוץ נמסר כי ההורדה מגיע בעקבות סיום ההסכם עם סלקום טי.וי ועקב העובדה שתוצאות המשא ומתן על חידוש ההסכם לא צלחו. ערוץ 14 הזמין את צופיו להמשיך לצפות בערוץ בשאר הפלטפורמות.
אבל היום (חמישי) כמה דקות אחרי הזמן שהודיעה כי השידור יירד,  בסלקום TV משדרים כרגיל. מה הסיבה? שלא כמו האיום הראשון, בלי יחסי ציבור בכלל הפעם, הצדדים נכנסו להדברות והחלו במו"מ, מה שהביא לכך שהשידורים יימשכו, לאחר כשעתיים וחצי מתום פקיעת הדד-ליין, בהודעה מטעם ערוץ 14 נמסר: "רגע האחרון הושג הסכם מסחרי במסגרתו ימשיכו שידורי ערוץ עכשיו 14 בסלקום".
רק אתמול, במכתב באמצעות עורכי דינה לחברת התקשורת נכתב: "דעו כי המשך שידורי ערוץ 14 בסלקום TV לאחר 1/6/2023 בשעה 10:00 יהווה עבירה פלילית והפרה חמורה בוטה וגסה של זכויותיה ושל קניינה הפרטי של מרשתי, ומרשתי תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה", על פי בדיקה בשעה 10:21, הערוץ עדיין חי ופועל בסלקום TV.
כעת, גם המגישים של הערוץ ממשיכים את המסר ומעודדים את הצופים להתנתק, ינון מגל כתב: "מחר בעשר בבוקר ערוץ 14 יתנתק מסלקום. זה יקרה משום שבסלקום חושבים שלשלם לערוצי התבהלה במשך שנים זה סבבה, אבל לשלם לערוץ 14 הם מסרבים. סיבותיהם עמהם... בנתיים אנשים כבר עוזבים".
 
כזכור, על רקע השקת FREETV, כאשר על פי ההערכות קבוצת קשת תשלם מיליוני שקלים לערוץ 14 להכללתו בשירות הסטרימינג שהוקם בשיתוף RGE ובמסגרת חתימה הסכם הפצה, הערוץ עמד לרדת מרשימת הערוצים הזמינים לצפייה בפרטנר.

אז בהודעה מטעם ערוץ 14 פורסם: "מנויי פרטנר היקרים, החל מ-10.5.23, פרטנר לא תשדר את ערוץ 14. אנו מזמינים אתכם להמשיך לצפות בנו בפלטפורמות YES, HOT, FREETV, סלקום TV ועוד. הרקע לכך הוא הדרישה של הערוץ לקבל תשלום".
בפרטנר טענו כי דווקא המהלך הזה אסור וכי ערוץ 14 אמור לשדר את תכניו בחינם והם משתמשים בפרטנר כדי לעשות "שרירים" לכאורה ואחרי שפנו גם לשאר הפלטפורמות ולא קיבלו תשלום החליטו להפוך את פרטנר לקורבן. כעת בפרטנר עובדים על פתרון. אך לבסוף הגיעו שני הצדדים להסכמה וערוץ 14 המשיך לשדר בפרטנר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חרא של ערוץ מסית את החברה (ל"ת)
    אבי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ערוץ חשוך ואפל.לא ראוי להיות בטלויזיה. (ל"ת)
    אבי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    סלקום TV לא שווה כלום
    דין 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית לפני 3 י' אותו דבר שלפני שנה וחצי סלקום הסירה את הערוץ cbs reality שהערוץ יש את התוכנית ״השופטת של ג׳ודי״. לפני ארבע שנים הייתי הלקוח של סלקום שנה שלמה ביקשתי מסלקום בתור לקוח שירכשו את חבילת 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, , MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות ולא רכשו אז עברתי ליס, לפני 3 חודשים עברתי ליחידת דיור והייתי מחובר להוט ובתור דייר מרוצה מהוט
    סגור
  • 1.
    מביך
    שרית 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההתנהלות של ערוץ 14 מעט מביכה. כל חודש בוחרים חברה חדשה לצאת נגדה באיומים להסרת הערוץ ולבסוף נשארים. זאת הדרך שלהם ליחצ? להעלאת המודעות כלפיהם? לא מבינה את ההתנהלות
    סגור
  • טוב מאוד.אני מאחל להם שישרף הערוץ (ל"ת)
    אבי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור