טלוויזיה

ערוץ 14 יירד מהמסך מחר? סלקום מקבלת איום בתביעה

אחרי ההודעה של סלקום כי תשדר את ערוץ 14, שוגר מכתב באמצעות עו"ד של הערוץ לחברת התקשורת ובו נכתב: "דעו כי המשך שידורי ערוץ 14 בסלקום TV לאחר 1/6/2023 בשעה 10:00 יהווה עבירה פלילית והפרה חמורה בוטה וגסה של זכויותיה ושל קניינה הפרטי של מרשתי, ומרשתי תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה"
מערכת ice |  5
תביעה נגד ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
ערוץ עכשיו 14 הודיע אמש (שלישי) כי החל מתחילת יוני, הערוץ לא ישודר בסלקום טי.וי. מהערוץ נמסר כי ההורדה מגיע בעקבות סיום ההסכם עם סלקום טי.וי ועקב העובדה שתוצאות המשא ומתן על חידוש ההסכם לא צלחו. ערוץ 14 הזמין את צופיו להמשיך לצפות בערוץ בשאר הפלטפורמות. 
על פי דיווח של גיל משעלי ממאקו, מתברר שאחרי ההודעה של סלקום כי תשדר את ערוץ 14 למרות הדרישה שלו שלא לעשות זאת כפי שהנחה הערוץ, כעת שוגר מכתב באמצעות עורכי דינה לחברת התקשורת ובו נכתב: "דעו כי המשך שידורי ערוץ 14 בסלקום TV לאחר 1/6/2023 בשעה 10:00 יהווה עבירה פלילית והפרה חמורה בוטה וגסה של זכויותיה ושל קניינה הפרטי של מרשתי, ומרשתי תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה".
כעת, גם המגישים של הערוץ ממשיכים את המסר ומעודדים את הצופים להתנתק, ינון מגל כתב: "מחר בעשר בבוקר ערוץ 14 יתנתק מסלקום. זה יקרה משום שבסלקום חושבים שלשלם לערוצי התבהלה במשך שנים זה סבבה, אבל לשלם לערוץ 14 הם מסרבים. סיבותיהם עמהם... בנתיים אנשים כבר עוזבים".
 
כזכור, על רקע השקת FREETV, כאשר על פי ההערכות קבוצת קשת תשלם מיליוני שקלים לערוץ 14 להכללתו בשירות הסטרימינג שהוקם בשיתוף RGE ובמסגרת חתימה הסכם הפצה, הערוץ עמד לרדת מרשימת הערוצים הזמינים לצפייה בפרטנר.

אז בהודעה מטעם ערוץ 14 פורסם: "מנויי פרטנר היקרים, החל מ-10.5.23, פרטנר לא תשדר את ערוץ 14. אנו מזמינים אתכם להמשיך לצפות בנו בפלטפורמות YES, HOT, FREETV, סלקום TV ועוד. הרקע לכך הוא הדרישה של הערוץ לקבל תשלום".
בפרטנר טענו כי דווקא המהלך הזה אסור וכי ערוץ 14 אמור לשדר את תכניו בחינם והם משתמשים בפרטנר כדי לעשות "שרירים" לכאורה ואחרי שפנו גם לשאר הפלטפורמות ולא קיבלו תשלום החליטו להפוך את פרטנר לקורבן. כעת בפרטנר עובדים על פתרון.
אך לבסוף הגיעו שני הצדדים להסכמה וערוץ 14 המשיך לשדר בפרטנר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תגיעו להסכם ההפסד יהיה גדול
    אלי לזימי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיעו להסכם כי יש לי ולזוגתי מנויים בסלקום כולל טלפון ברגע שלא יהיה 14 מתנתק מיד ואז אם תגיעו לאחר מכן להסכם לא אתנתק מהחברה שאעבור איליה
    סגור
  • 4.
    לא מבין אין שם כלום לא שווה לשלם שקל
    אשר 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה אני בבית עם עידן פלוס וזהו וניסיתי אין שם כלום לא סידרה סרט מערכון תוכנית בישול כלום רק בכוכים כול היום למה הם רטצים כסף לא שווה לפרסם שם
    סגור
  • 3.
    סלקום TV לא שווה כלום
    חגי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית לפני 23 שע' אותו דבר שלפני שנה וחצי סלקום הסירה את הערוץ cbs reality שהערוץ יש את התוכנית ״השופטת של ג׳ודי״. לפני ארבע שנים הייתי הלקוח של סלקום שנה שלמה ביקשתי מסלקום בתור לקוח שירכשו את חבילת 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, , MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות ולא רכשו אז עברתי ליס, לפני 3 חודשים עברתי ליחידת דיור והייתי מחובר להוט ובתור דייר מרוצה מהוט
    סגור
  • 2.
    14
    ענן 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך בכלל אפשר לצפות בערוץ כל כך תעמולתי. ערוץ של חמורים שבשני צידי עיניהם הרכיבו מגבילי ראיה. שחלילה לא יראו משהו שונה.
    סגור
  • 1.
    בשורות טובות שהרעל הזה לא יהיה בבית
    רונן 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל פעם שעובר בערוץ הזה בטעות נזכר שיכול להיות יותר גרוע ובאמת נהיה יותר גרוע .
    סגור