תיירות

זוועה בטיסה: הנוסעת איימה על הצוות "אתם הולכים לסבול"

הנוסעת שטסה עם ספיריט איירליינס נראתה בווידאו כשהיא שיכורה לחלוטין והחלה לקלל נוסעים אחרים ולהתעמת עם הצוות ולא הסכימה לחזור למקומה בטרם המטוס החל בהמראה
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
התפרעויות בטיסה הפכו לדבר שבשגרה, כשארצות הברית בין המובילות בכמות האירועים האלימים בטיסות. סרטון חדש חורך את הרשתות החברתיות לאחרונה, בו נוסעת שיכורה נראית מצליחה להטריד ולגרום עצבים לאנשי הצוות ושאר הטסים עימה. 
עם כותרת מפוצצת כמו "כשאתה מנסה להגיע הביתה והנוסעת השיכורה מעצבנת את כולם", היה ברור שמדובר בעוד קטע שיהפוך לוויראלי. הנוסעת שטסה עם ספיריט איירליינס נראתה בווידאו כשהיא שיכורה לחלוטין והחלה לקלל נוסעים אחרים ולהתעמת עם הצוות ולא הסכימה לחזור למקומה בטרם המטוס החל בהמראה. 

הנוסעים החלו להתרגז ואחת מהן צרחה לעברה: "את מעכבת אותנו, בבקשה תעזבי כדי שנלך כבר הביתה", אחרים הטיחו בה: "את צריכה להתבייש בעצמך, בגללך כולם סובלים" והיה מי שאף אמר "יצאת מדעתך".
 
@amandagrasham I jusy wanna go home 😩🤣#fyp #airline #traveling ♬ original sound - Amanda Grasham
היא מצדה השיבה להם בכעס: "אתם לא יכולים להגיד מה אני עשיתי לא בסדר, לא אלך לאף מקום, אני לא הולכת לשום מקום, תאזקו אותי, עכשיו כולם הולכים לסבול". האירוע הסתיים כאשר שלושה מאבטחים הורידו אותה מהמטוס ישירות חזרה לשדה התעופה. היא עומדת בפני קנס שמן של כ-37 אלף דולר על הפרעה לטיסה, גם יופעלו נגדה סנקציות לקראת העתיד כשהיא תוכנס לרשימת נוסעים בעייתית שמוגבלים בהמראות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה