כסף וצרכנות

בשורה רעה לטסים מנתב"ג: מאות טיסות ליעד הפופולרי מבוטלות

חברת הלואו קוסט ההולנדית, טרנסאוויה, הודיעה כי היא מבטלת 335 טיסות בשל חוסר במטוסים, כולל טיסות מנתב"ג לאמסטרדם ובחזרה
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הקיץ כבר מתקרב ובא וישראלים רבים קובעים טיולים וטיסות למגוון רחב של יעדים בעולם, כשאחד היעדים הפופולאריים ביותר הוא העיר אמסטרדם, בירת הולנד. אבל אם הזמנתם כרטיס טיסה לאמסטרדם, כדאי מאוד שתבדקו אם היא לא מבוטלת.
חברת הלואו קוסט ההולנדית, טרנסאוויה, חברת הבת של חברת התעופה הפופולרית KLM, הודיעה השבוע כי היא מבטלת לא פחות מ-335 מהטיסות שלה בקיץ הקרוב, בשל מחסור במטוסים. זו ממש לא הפעם האחרונה שהחברה ההולנדית מבטלת טיסות, אחרי שביטלה 5% מהטיסות שלה ברחבי אירופה בחודש אפריל וגם בחודש מאי הנוכחי בשל אותה סיבה.
הביטולים ישפיעו על לא פחות מ-160 טיסות יוצאות מהולנד ועל עוד 160 טיסות חזור סדירות מיעדים אחרים חזרה להולנד, כולל טיסות מנתב"ג לנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם ובחזרה. 
בהודעה שהעלתה לאתר האינטרנט שלה בנוגע לביטולים נכתב: "אנחנו מבינים היטב שבכך אנחנו נהרוס את תוכניות הנסיעה. אנו מתנצלים על המצב המתסכל הזה. זה כמובן לא מה שאתם צריכים לצפות מאיתנו. נחנו עושים כל שביכולתנו כדי לקחת כמה שיותר נוסעים ליעדים שלהם. כ-95 אחוז מהטיסות שלנו יכולות להימשך כמתוכנן. עם זאת, זה גם אומר שאנחנו עדיין צריכים לשנות או לבטל כמה מהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה