כסף וצרכנות

חברת התעופה וויזאייר מסתבכת: ביטלה טיסות ברגע האחרון - ותשלם פיצויים

חברת התעופה וויזאייר ביטלה לא פעם לאחרונה טיסות ברגע האחרון, עד שלשני לקוחות נמאס, והם החליטו להגיע עד לבית המשפט. כעת, ווייזאייר תאלץ לשלם פיציים ב-10,000 שקל ללקוחות הנפגעים
מערכת ice | 
חברת התעופה וויזאייר היא אחת מחברות הלואו קוסט הפופולאריות ביותר בקרב הצרכנים הישראלים. למרות זאת, בתקופה האחרונה נשמעות טענות רבות כנגד החברה, שהיא מבטלת טיסות רבות ברגע האחרון.
כך קרה גם לפני כשמונה חודשים, שחברת וויזאייר החליטה לבטל ברגע האחרון טיסה. כעת, אחרי שביטלה את אותה טיסה ללא התראה מוקדמת וללא הצעה לטיסה חלופית, בית המשפט פסק כי היא תשלם פיצויים לשני נוסעים שנפגעו ב-10,000 שקל. כך נחשף ב"ישראל היום".
האירוע המדובר התרחש בחודש ספטמבר האחרון, אז התבטלה טיסת וויז אייר מנתב"ג לגטוויק בלונדון, בה שני הנוסעים תכננו לטוס לחופשה בת שבועיים בלונדון ובסקוטלנד. אחרי שלא הציעו לנוסעים חלופות ראויות, הם ניסו ליצור איתה קשה בכל דרך אפשרית אך לא הצליחו להשיג נציגים מטעמה.
בסופו של דבר, השניים כן הצליחו למצוא בעצמם טיסה חלופית, אך זה עלה להם בהרבה יותר כסף מהטיסה המקורית בה אמורים היו לנסוע עם וויזאייר, נוסף על כספים ששולמו לבתי מלון ולא הוחזרו להם. החברה טענה כי בעקבות מגיפת הקורונה נוצר בחברות התעופה מחסור בכוח אדם, וכי לא מגיע לנוסעים פיצויים. אותן טענות נדחו על ידי בית המשפט, 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה