תיירות

מתכננים חופשה ליוון? זה המלון החדש שכדאי לכם להכיר

אם אתם מתכננים חופשה למיקונוס בקית הקרוב - כדאי שתכירו את המלון החדש של רשת המלונות ת'אנוס. הרשת משיקה את המלון הראשון שלה במיקונוס בשם Amyth ומטרתו להציב רף חדש וגבוה תחום התיירות במיקום המבוקש
מערכת ice |  1
מלון AMYTH (צילום of Mykonos AMYTH)
אם אתם מתכננים חופשה למיקונוס בקיץ הקרוב - כדאי שתכירו את המלון החדש של רשת המלונות ת'אנוס. הרשת משיקה את המלון הראשון שלה במיקונוס בשם Amyth ומטרתו להציב רף חדש וגבוה תחום התיירות במיקום המבוקש.
המלון  המרהיב ממוקם על ראש גבעה מעל כפר הדייגים לשעבר "אגיוס סטפנוס" שמשקיף על מפרץ טורקיז יפיפה ובמרחק עשר דקות בלבד מחופי הים האייקונים. עיצוב המלון נעשה על ידי המשרד הבין-לאומי GNB בהשראת הים האגאי ובאווירה בוהמית, בתוך שילוב היופי של האי.
המלון החדש משלב ערכים בעלי תודעה קהילתית ובסביבה אומנותית סוחפת. מטרת המלון להעניק חוויה ייחודית המחברת בין היכרות עם הסביבה ותחושת אותנטיות, בשילוב שירות אישי צמוד וברמה גבוהה. עיצוב הפנים מרגיע בגווני אדמה, הקירות מחופים באבן מקומית לצד ריהוט עץ בעבודת יד ועיטורים טבעיים המכבדים את הנוף העוצר נשימה מסביב. 
למלון 17 חדרי סוויטות, החל מסוויטות גן יוקרתיות עם מרפסות פרטיות ועד לסוויטות מדהימות עם נוף לים ובריכות פרטיות או ג'קוזי סילוני ונוף פנורמי לאוקיינוס. המלון גם מציע תפריט עשיר ומגוון המבוסס על המטבח המקומי. למלון ארוחות אנרגטיות, דגים, סלטים ואפילו אפשרויות טבעוניות, צמחוניות וללא גלוטן. לבסוף, למלון חנות בוטיק מבית המותג KULT, בבעלות הרשת. החנות מציעה קולקציות אופנה, בגדי ים וחוף לצד אקססוריז התואמים לסטייל המקומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וכמה עולה לילה בקיצור
    יבני 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה יוקרתי לא..
    סגור