תיירות

מהפכה בעולם התיירות: Lendai בהצעת מימון חדשה

Lendai מודיעה היום (חמישי) על הרחבת השירותים שהיא מציעה גם למימון נכסים להשכרה לטווחים קצרים. תחום ההשכרה לטווח קצר הוערך ב-100 מיליארד דולר ב-2021
מערכת ice | 
מייסדי Lendai (צילום רז רוגובסקי)
Lendai, שפיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת AI למשקיעים זרים בארה"ב, מודיעה היום (חמישי) על הרחבת השירותים שהיא מציעה גם למימון נכסים להשכרה לטווחים קצרים, דוגמת AIRBNB. החברה מאפשרת מעתה למשקיעים זרים, לממן דרך הפלטפורמה הטכנולוגית שלה, בתי נופש בארה"ב, במדינות בהם היא פועלת (Short Term Rental).
בשלוש השנים האחרונות, ענף התיירות התמודד עם לא מעט אתגרים משמעותיים, שהביאו לירידה ניכרת בהכנסותיו, ולחשש שייקחו לו עוד זמן רב להתאושש. אם כי 2022 הייתה שנת מפנה. במחצית הראשונה של השנה נרשמה עלייה של 172% בכניסת תיירים עולמית, לעומת 2021, עם תפוסה שהגיעה לכמעט 60% בהשוואה לתקופה של לפני הקורונה, לפי ארגון התיירות העולמי.

כחלק מהרוח החדשה ומגמת השינוי שעובר הענף, רואים ביקוש הולך וגובר להשכרה של בתים פרטיים ודירות מגורים לטווח קצר, על פני מלונות או מקומות אירוח אחרים. לצד המחירים הזולים יותר, והיכולת ליהנות מחוויה הרבה יותר אותנטית של היעד התיירותי, השכרת הנכסים מעניקה את האפשרות לגור במקומות אקזוטיים ואטרקטיביים, כמו בית פרטי על החוף או לגור בתוך כפר, שבתי המלון לא תמיד מספקים.
מתוך הביקוש ההולך ועולה לאותם נכסים להשקעה ולתמוך בקהילת המשקיעים הזרים בארה"ב, השיקה Lendai מוצר מימון ומשכנתאות המיועד לאותם נכסים. החברה מאפשרת למשקיעים זרים לקבל משכנתאות על אותם נכסים, ללא צורך בהיסטוריית אשראי או תושבות בארה"ב.
החברה מציעה היום מערכת חיתום משולשת דיגיטלית ובינה מלאכותית, שמתאימים את סכומי ההלוואה לפי הכנסות השכירות של הנכס, דבר המאפשר לקבל מימון מבלי להיות תלוי בהכנסות שהנכס מניב.
יאיר בנימיני, מנכ"ל Lendai, מסר: "שוק השכרת הכנסים לטווח הקצר נמצא היום בפריחה חסרת תקדים. אנחנו מאפשרים למשקיעים זרים להיכנס לשוק הזה בקלות רבה יותר, עם רכישת נכסים איכותיים ויקרים יותר, בזכות מימון טכנולוגי מהכורסה בבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה