נדל"ן ותשתיות

שוק הנדל"ן המימון שלה למשקיעים בארה"ב מורחב ב-Lendai

פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארה"ב, ללא צורך בהיסטוריית אשראי או תושבות בארה"ב, מרחיבה את שירותי המימון שלה גם עבור רכישת דירות קונדו
מערכת ice | 
בית למכירה (צילום pixabay)
Lendai, שפיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארה"ב, ללא צורך בהיסטוריית אשראי או תושבות בארה"ב, מודיעה היום על הרחבת שירותי המימון שלה גם עבור רכישת דירות קונדו.
בשנים האחרונות, ישנו זרם משמעותי של משקיעים מישראל ומעולם שמחפשים הזדמנויות השקעה בנדל"ן בארה"ב, שרשם עלייה חציונית של מעל ל-12% לעומת השנה שעברה, לפי zillow. עלייה שניכרת באופן רוחבי כמעט בכל אזור במדינה. עם זאת, האינפלציה העולה, שהביאה את הבנק המרכזי במדינה לעלות באופן משמעותי את הריבית ב-2022, עד לרמה של בין 4.5-4.25%, הביאה גם לצינון השוק ולהקשחת תנאי המימון המעניקים הגורמים הבנקאיים.
 
אתגרי המימון שמתמודדים עמם משקיעים רבים, שמעוניינים לנצל את הזדמנויות ההשקעה שנפתחות בימים אלה, הביאו את לנדאיי להרים את הכפפה ולהרחיב את ההלוואות שהיא מספקת גם עבור קונדו, שזוהי למעשה דירת מגורים בבניין, בו לעיתים ניתן יהיה למצוא גם שטח משותף שכולל מגרשי משחקים, אזורי בילוי וספורט, בריכה, מסעדות ועוד.
כדי להבין את פוטנציאל שטמון בקונדו, מספיק להסתכל על הנתונים של Redfin, לפיהם בשנתיים האחרונות מחירי בתים אלו, זינקו בעשרות אחוזים. כאשר דירת קונדו ממוצעת נמכרה בפברואר 2022 בסכום שיא של 319,000 דולר, עלייה של 14.6% לעומת אשתקד ו-22.7% בהשוואה לשנתיים קודם. נתונים אלו מעידים על הביקוש הרב שנוצר לקונדו, היות והן מהוות פתרון דיור יותר זול ומשתלם על רקע הריבית העולה, לעומת הסינגל פמילי, שמחירם הממוצע באותה תקופה עמד על כ-406,000 דולר.
Lendai נוסדה ב-2019, על ידי יאיר בנימיני המכהן כמנכ"ל, בועז לויתן, סמנכ"ל הכספים ומנהל האשראי, ארז דריקר, סמנכ"ל הטכנולוגיות וטים מירונוב, סמנכ"ל דאטה סיינס. במאי האחרון הודיעה החברה על גיוס של 35 מיליון דולר במסגרת סבב סיד, מתוכם 13 מיליון דולר בהון ו-22 מיליון דולר בחוב.
יאיר בנימיני, מנכ"ל Lendai: "המציאות הנוכחית בשוק הנדל"ן בארה"ב, פותחת בפני המשקיעים שלל אפשרויות להגדיל את תיקי ההשקעות שלהם ולהשיג את היעדים הפיננסיים שלהם. כדי לסייע להם החלטנו בשבועות האחרונים, להרחיב את השירותים שאנו מעניקים למשקיעים זרים מכל העולם, ולאפשר להם לרכוש בתי קונדו באופן קל ויעיל יחד עם תנאים מעולים, מבלי להצטרך להתרוץ מול גורמי מימון שונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה