תיירות

אייל שני מחכה לישראלים: זה היעד החדש בו יפתח מסעדה

אייל שני יפתח מסעדה חדשה בנסיכות דובאי בשם "North Miznon", בתקווה שהיא תביא אוכל מקורי, וגם את השלום. "אין גשר יותר טוב מאוכל"
איתן לויטס |  1
אייל שני (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השף הישראלי הבינלאומי אייל שני עומד לפתוח בקרוב מסעדה בדובאי שתכיל כ-200 מקומות. כך ע"פ ריאיון שקיים עם העיתון הכלכלי בלומברג. 
בריאיון חשף כי שמה של המסעדה, שתהיה הראשונה של שף ישראלי בנסיכות הערבית, יהיה "North Miznon". עוד אמר בריאיון כי המהלך הוא חלק מהמשימה שלו להביא לאחדות בין התרבויות וכמובן לשלום.
"זה כבוד גדול, ועבורי זו גם שליחות גדולה", הוא אומר. "אני יודע דבר אחד: שכשיש אוכל בין אנשים, אין מלחמה ביניהם. אז בשבילי, המעשה הזה הוא למען הרצון לעשות שלום ביני לבין השכנים מסביבי".

נזכיר כי לשף כבר עשרות מסעדות ברחבי העולם, מסינגפור דרך לונדון ועד לניו יורק. לפני כשנה פורסם כי אייל שני ושותפו הפרסומאי שחר סגל חתמו על הסכם עם המלונאי ויזם הנדל"ן לירן ויצמן לפתיחת עד 150 מסעדות בחמש השנים הקרובות של המזנון והסלון, במרכז ומערב אירופה. 
הבחירה בדובאי לא מפתיעה בשל הכמות הגדולה של הישראלים שנופשים שם, מאז נחתמו הסכמי אברהם לפני כשנתיים. עד ספטמבר האחרון, ביקרו בדובאי 146,000 ישראלים, כך לפי מחלקת הכלכלה והתיירות של העיר. 
בדובאי נפתחו מספר מסעדות כשרות לציבור היהודי, אך זו של שני לא תהיה אחת מהן. בריאיון לבלומברג הוא חושף כי בין המנות שיכין יהיו "שווארמה סרטנים צפה בענני עגבניות, חומוס עם שרימפס וחמאה, והלזניה הדקה ביותר שראית אי פעם". עוד הוא מבטיח, את "מגש פירות הים היפה ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שלא כשרה?? (ל"ת)
    אביבה 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור