תיירות

רמי לוי בהודעה משמחת: זה הצעד החשוב שמבצעת ישראייר

ישראייר הוסיפה ללוח הטיסות הבינלאומיות למעלה מחמישים קטעי טיסה. הטיסות עתידות להתבצע מהיום ועד לסוף חודש אוקטובר היעדים המרכזיים הינם בודפשט, אתונה ולרנקה, ויעדים נוספים באגן הים התיכון
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
בהודעה שנמסרה היום (רביעי) מטעם ישראייר, רגע לפני החג השני של סוכות, הובהר כי לנוכח המצב הבטחוני הרגיש, ישראייר הוסיפה ללוח הטיסות הבינלאומיות למעלה מחמישים קטעי טיסה.
הטיסות עתידות להתבצע מהיום ועד לסוף חודש אוקטובר היעדים המרכזיים הינם בודפשט, אתונה ולרנקה, ויעדים נוספים באגן הים התיכון. עוד נמסר: "חג שמח ושקט, צוות ישראייר"
כך או כך, על רקע השמועות כי משרד האוצר מתכנן לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים חרף העובדה שמלחמת חרבות ברזל עדיין נמשכת ובכך מושפעת התיירות הנכנסת לרעה, מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס העלה פוסט לפייסבוק שלו וביקר בחריפות את ההחלטה המסתמנת.
האיש החזק אצל רמי לוי בישראייר אומר: "אחרי שנה של מלחמה. שנה שבמהלכה תנועת התיירים לישראל כמעט נכחדה, משרד האוצר בחר להוביל מהלך של פגיעה נוספת בתיירות. סך הכל הגיוני. מנהלי השיווק בחו"ל יצרפו את רמת המחירים הגבוהה כאן, את הסיכון הביטחוני, ואת המהלך הגאוני האחרון של האוצר, ויפחיתו עוד יותר את התדירויות לישראל".

עוד ממשיך סירקיס: "בסופו של יום, המהלך לא יאושר, כי שר התיירות יעמוד על רגליו האחוריות וימנע את מצעד האיוולת. אבל עד שזה יקרה, הואיל ולו"ז הטיסות לעונת הקיץ מתוכנן בימים אלו, המנהלים המסחריים יפחיתו את התדירויות לישראל".
לסיום הוא טוען: "לנו בישראייר זה יעשה טוב לכאורה, אז למה להתלונן... כי כואב הלב לראות שאנו הורסים את מה שבנינו בעמל רב בתעשייה שתורמת להמון בתי אב במעגלים רחבים רבים - מסעדות, מוניות, אוטובוסים, מדריכים ועוד. כואב הלב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיסה עם ישראייר מתאונה לישראל עולה 690 דולר
    ישראלי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כולל מזוודות . זה מחיר מטורף .מניו יורק לכל יעד באירופה המחיר כאבי מות דולר ,מישראל לפריז זה גם ארבע מות דולר ,אל על לוקחים כפול ,וישראייר משתוללים .רמי לוי שחקן מעולה ,עוף בשקל וטיסה לאתונה במחיר טיס לניו יורק .שיפסיקו לשחק את העמך עם הטישרט
    סגור