תיירות

ארקיע בבשורה אדירה לנוסעים בנתב"ג: לאן תטוסו ב-500 דולר?

ארקיע ואייל ברקוביץ' השיקו הבוקר קו טיסות חדש למנצ'סטר – בירת הכדורגל האנגלי, טיסה ישירה לאנגליה וחזרה בפחות מ-500 דולר
מערכת ice |  1
מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ' (צילום דוברות ארקיע, יח"צ ארקיע)
חברת התעופה ארקיע השיקה הבוקר (שני) את הטיסה הראשונה על הקו החדש למנצ'סטר - אנגליה.  את ההשקה ציינה ארקיע, בשער שלפני העליה למטוס. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע ואייל ברקוביץ, אגדת כדורגל - ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, גזרו יחדיו את הסרט החגיגי לפני ההמראה. 
בכדי להמתיק עוד יותר את הטיסה הראשונה, חולק לכל נוסע פאי תפוחים עם דגלון בריטניה. בכל זאת מדובר בשעת בוקר מוקדמת ופיש אנד צ'יפס הרגיש לנו קצת כבד:) מלבד טיסה, ארקיע משווקת גם חבילות למשחקי הכדורגל הכי נחשבים בליגה האנגלית. הקו החדש יפתח בפני אוהדי הכדורגל הישראלים, עולם שלם של חוויות ספורט מעבר לים. מחירי הטיסות החל מ-450 דולר הלוך ושוב.

הקו החדש יופעל בתדירות של שתי טיסות בשבוע, בימי שישי ושני. לוח הטיסות יותאם בין היתר למועדי משחקי הפרמיירליג, של קבוצות המובילות בכדורגל האנגלי  - מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ליברפול ואברטון 
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "בימים אלו שמרבית החברות הזרות אינן טסות לישראל ומספר הטיסות ליבשת הבריטית מצומצם, אנו נרגשים להשיק קו חדש למנצ'סטר ולפתוח בפני הישראלים שער כניסה חדש לאנגליה. עבור אוהדי הכדורגל הישראלים, זו בשורה של ממש. אני בטוח שהקו החדש יהיה מוצלח מאד ויענה על הביקוש ההולך וגובר לטיסות ליעדים עם תוכן ספורטיבי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי
    משה רבנו 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא יהיה במטוס שיתרסק כולם יינצלו ורק הוא לא
    סגור