תיירות

נוסע התפרע בטיסה - וישלם פיצויים בסכומי עתק: "אזהרה לעבריינים"

נוסע שהתפרע בטיסה באוסטרליה משלם על כך ביוקר אחרי שבית המשפט קבע כי עליו לשלם פיצויים לחברת התעופה ב-22,647 שקל, כמו גם קנס של כ-22 אלף שקל - כמעט 45 אלף שקל בסך הכל: "הרבה יותר פשוט לציית להנחיות צוות המטוס, מאשר לחולל בעיות שאחר כך יפגעו בכיס שלכם"
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחרונה, בעיקר בחודשי הקיץ העמוסים, ישנם עוד ועוד סיפורים על נוסעים שמתפרעים בטיסות, בין היתר כשהם תוקפים דיילים, מפריעים לנוסעים אחרים, מעשנים במטוס ועוד. אבל כעת, נוסע אחד שהתפרע בטיסה ככל הנראה לא יחזור על זה לעולם, אחרי שחטף עונש חסר תקדים שלא נראה כמותו בעולם התעופה, מה שעשוי לגרום לנוסעים כאלה לחשוב פעמיים לפני שהם מתפרעים שוב במטוס.
הכל החל לפני כשנה, ב-25.9.2023, בטיסה פנימית של חברת תעופה אוסטרלית, שעשתה את דרכה מהעיר פרת' לסידני. אותו אדם שנענש, החל להשתולל ולהתפרע במטוס, מה שגרם לטייס לעשות אחורה פנה ולנחות בחזרה בנמל התעופה ממנו הוא יצא, שם הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית.
הטייס נאלץ לו רק חלק ממיכל הדלק שלו כדי להגיע למשקל שבו הנחיתה תהיה בטוחה, מה שהביא לנזק של אלפי דולרים לחברת התעופה. הוא עמד לדין בפני בית המשפט, ספג קנס 8,630 דולר אוסטרליים (כ-22 אלף שקל), ובנוסף קנס של 9,000 דולר אוסטרליים (כ-22,647 שקל), כמעט 45 אלף שקל בסך הכל.
מפקדת המשטרה האוסטרלית, המפקחת שונה דייויס, מסרה תגובה לעיתונות המקומית: "האירוע הזה צריך לשמש כאזהרה לעבריינים עתידיים, שעלולים לקבל עונש כבד על התנהגותם. הרבה יותר פשוט לציית להנחיות צוות המטוס, מאשר לחולל בעיות שאחר כך יפגעו בכיס שלכם. אנו כמשטרה מחויבים להבטיח שלכל הנוסעים יהיה מסע בטוח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה