תיירות

בשורה אדירה לטסים מישראל: ענקית התעופה חוזרת לטוס מנתב"ג

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הודיעה כי אחרי שהפסיקה למספר שעות את הטיסות לישראל וממנה, היא חוזרת לטוס הלילה מנתב"ג
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע ביטולי הטיסות הרבים של חברות תעופה בינלאומיות מישראל לאחרונה, זאת בגלל המתיחות הביטחונות והחשש ממתקפות נרחבות של חיזבאללה ואיראן על ישראל, חברת התעופה הבינלאומיות של אתיופיה, אתיופיאן איירליינס, יצאה בבשורה נפלאה לטבים מנתב"ג והודיעה כי החלה מהלילה (ראשון) היא מחדשת את פעילותה.
אתיופיאן איירליינס הוציאה הודעה רשמית בנושא בה נכתב: "אתיופיאן איירליינס מודיעה כי היא מחדשת את טיסותיה הלילה בהתאם ללו"ז הקבוע. נוסעים שטיסתם בוטלה לפנות בוקר משובצים בטיסות חלופיות על ידי המשרד הראשי ויקבלו עדכון ישירות בהתאם לפרטי הקשר המופיעים בהזמנתם".
כידוע, אתיופיאן איירליינס היא אחת מחברות התעופה הבינלאומיות היחידות שהמשיכו את הטיסות שלהן גם בתקופת המתיחות הגדולה. במסגרת תקופה זו, חברות תעופה רבות ביטלו את הטיסות שלהן, כשחלק מהן, כמו למשל חברות התעופה האמריקאיות דלתא ואמריקן, הגדילו לעשות ודחו את הטיסות שלהן למשך מספר חודשים.
מנגד, אתיופיאן איירליינס המשיכה להפעיל את טיסותיה מישראל ואליה, ולא התרגשה מהמצב, מלבד מספר ימים בודים בהם לא טסה לישראל. כעת, אחרי שנתב"ג נסגר חלקית הבוקר למשך מספר שעות בעקבות המתקפה של חיזבאללה, אתיופיאן הודיעה שהיא כבר חוזרת לטוס החל מהלילה לישראל וממנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה