תיירות

בשורה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שהחזירה את הטיסות לישראל

על רקע המתיחות הגבוהה בישראל, כ-20 חברות תעופה בינלאומיות ביטלו את הטיסות שלהן לישראל וממנה. למרות זאת, חברת התעופה אתיופיאן איירליינס החליטה ללכת נגד הזרם והודיעה כי היא מחזירה כבר מהיום את הטיסות שלה לנתב"ג
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע הכוננות הגבוהה בישראל למתקפה אפשרית של איראן ושלוחותיה במזרח התיכון, בראשן חיזבאללה, חברות תעופה בינלאומיות רבות מבטלות את הטיסות שלהן מישראל ואליה, ישנה חברת תעופה בינלאומית אחת שהלכה נגד הזרם והחזירה את הטיסות שלה לישראל, למרות המתיחות הגבוהה כאן.
מדובר בחברת אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה, שהודיעה על ביטול הטיסות שלה לנתב"ג וממנו ביומיים האחרונים, אך היום (ראשון) היא הודיעה שעל אף המתיחות הגדולה וביטול טיסות של 20 חברות תעופה בינלאומיות לישראל, היא מחדשת את קו הטיסות שלה.
על פי הדיווח "בישראל היום", החברה תחזיר את הטיסות שלה מאדיס אבבה, בירת אתיופיה לישראל, כבר הערב, כאשר מחר בבוקר היא תוציא טיסה מישראל לאדיס אבבה, עם אותו המטוס שיעשה את הדרך ההפוכה. 
מדובר בבשורה אדירה לטסים מישראל, שכן אתיופיאן איירליינס היא החברה היחידה שמפעילה כעת טיסות ליבשת אפריקה. בנוסף על כך, מדובר בחברת תעופה פופולרית אצל הישראלים, שכן היא מפעילה טיסות בקונקשיין ליעדים שונים במזרח, בהם תאילנד, ונחשבת לאחת הזולות שמפעילות לשם קווים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה