תיירות

פטור מוויזה לישראלים: היכן הוכרז פיילוט החל מחודש אוקטובר?

שר התחבורה של סרי לנקה הודיע על תחילת תוכנית פיילוט לחצי שנה שתפחית את הדרישות הביורוקרטיות עבור תיירים מ-35 מדינות, לרבות ישראל. תוכנית זו תאפשר הנפקת ויזה עם הגעת התיירים לשדה התעופה המקומי, וצפויה להישאר בתוקף לפחות עד אפריל 2025
מערכת ice | 
סרי לנקה (ארכיון) (צילום משה שי/פלאש 90)
שר התחבורה של סרי לנקה הודיע אמש (שבת) על תחילת תוכנית פיילוט לחצי שנה שתפחית את הדרישות הביורוקרטיות עבור תיירים מ-35 מדינות, לרבות ישראל. החל מחודש אוקטובר, יוכלו תיירים להיכנס לסרי לנקה ל-30 יום ללא צורך בוויזה מראש ובפטור מאגרת הוויזה של 50 דולר.
על פי הדיווח של שמעון יעיש בישראל היום, תוכנית זו תסיר את הצורך בהליך הביורוקרטי המוכר ותאפשר הנפקת ויזה עם הגעת התיירים לשדה התעופה המקומי. התוכנית תישאר בתוקף לפחות עד אפריל 2025.

נכון לעכשיו, אין טיסות ישירות מישראל לסרי לנקה בשל המסלול הארוך, לאחר שנאסרה הטיסה מעל עומאן. חברות התעופה הישראליות בוחנות אפשרות להפעיל קווים ישירים, כאשר חברת ארקיע הפעילה טיסות למדינה בעבר.
 
בעבר סרי לנקה הייתה מוכרת בעיקר כיעד לצעירים שמעוניינים להגיע על מנת לעשות טיול תרמילאים, בשנים האחרונות הממשלה השקיעה בפיתוח רב של ריזורטים ובתי מלון יוקרתיים שקורצים למשפחות רבות. ניתן להוסיף לכך גם את המחיר האטרקטיבי של חופשה במדינה ואת האטרקציות הרבות שקיימות.
סרי לנקה, הנקראת גם "פנינת האוקיינוס ההודי", היא מדינת אי אקזוטית וידע תיירותי אהוב ביותר, המציע חופים בתוליים עם חול לבן, שמורות טבע מרהיבות עם חיות בר מגוונות, ותרבות עשירה עם היסטוריה ארוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה