תיירות

סוף טוב: הצעירה הישראלית שנעדרה בסרי לנקה - אותרה בחיים

לאחר ארבעה ימים של חיפושים קדחתניים, חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד ומגנוס איתור וחילוץ עדכנו כי המטיילת הישראלית תמר עמיתי אותרה כשהיא בריאה ושלמה. הלילה תצא משלחת שתכלול פראמדיקית ואת אמה של תמר בת ה-25 כדי ללוות אותה חזרה ארצה
מערכת ice |  1
תמר עמיתי (צילום דסק מבצעי מגנוס איתור וחילוץ)
לאחר ארבעה ימים של חיפושים קדחתניים, חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד ומגנוס איתור וחילוץ עדכנו היום (שבת) כי המטיילת הישראלית תמר עמיתי אותרה בסרי לנקה. מוקדם יותר החל לפעול צוות החברה בשיתוף צוות איתור של מגנוס איתור וחילוץ לאיתורה של תמר ולאחר שאותרה היא שוחחה עם משפחתה.
הלילה תצא משלחת שתכלול פראמדיקית ואת אמה של תמר כדי ללוות אותה בחזרה אצרה. תמר, שנמצאה ע"י צוותים מקומיים בסמוך לחוף הים, צפויה להשתחרר מחר בבוקר מבית החולים אחרי שנמצא שמצבה הפיזי תקין. הישראלית בת ה-25, שטיילה בסרי לנקה הייתה מנותקת קשר ארבעה ימים.
תמר לא יצרה קשר מתאריך 26 ביוני, טיילה לבד באזור טרינקומלי ולא שבה אל הוסטל Rolex Guest House שבו שהתה. התנהל מבצע של איסוף מודיעין, תשאול מקומיים וחיפוש בבתי החולים במדינה הדרום-אסייתית. תמר יצאה מההוסטל בו שהתה. היא נעלה את החדר והשאירה את חפציה בתוכו. בעל ההוסטל שהבחין שהיא לא חוזרת, דיווח על כך לתחנת המשטרה המקומית.
בני משפחה וחברים של עמיתי פתחו חמ"ל מאולתר בניסיון להגיע לכל מי שיכול לסייע באיתורה. נעשו פניות לאנשי חב"ד באי וגם משרד החוץ סייע בחיפושים. אור לב מנכ״ל MAGNUS, אמר: "מגנוס איתור וחילוץ קיבלה אתמול בערב פנייה מחברת הביטוח ומהמשפחה של תמר עמיתי, שתמר שמטיילת בטרינקומלי שבסרי לנקה, לא יצרה קשר מזה יומיים וחצי. מיד עם כניסת האירוע אצלנו התחלנו בפעולות איתור של אנשי קשר מקומיים, אנשי איתור בארץ ובעבודה של הדסק המבצעי והמודיעיני של מגנוס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנעדרת
    רו 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי. לא נאמר לאן נעלמה,שזה הכי חשוב. מה קרה לה
    סגור