תיירות

המדינה הזו חוסמת כניסת ישראלים? בארץ מכינים כבר חלופות

מנכ"ל קלאב מד ישראל, רוסיה ודרום אפריקה, זאב דהן טען: "מלדיביים הינו אחד היעדים האהובים על הקהל הישראלי, עם רצועת חוף חלומית, אשר זכינו לקדם את בשנים האחרונות. אך עם תחילת המלחמה, הכנו את עצמנו לרגע בו כניסת ישראלים תיאסר ובנינו חלופות המתבססות על טיסות ישירות ונוחות למגוון יעדים אקזוטיים חלופיים"
מערכת ice |  1
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמש (ראשון) הודיעה ממשלת המלדיביים על איסור כניסת ישראלים לאיים המלדיביים שהפכו לאחד היעדים המבוקשים עבור מי שמחפשים חופשה אקזוטית מפנקת ויוקרתית שממש הפכה לסמל סטטוס.
לרשת קלאב מד ישנם שני מועדונים מבוקשים באיים, אשר הפכו לטופ 3 בהזמנות בקרב ישראלים לאורך השנים. חשוב לציין שכבר מתחילת המלחמה הלקוחות הישראלים לא הזמינו חופשה למלדיביים והעדיפו את סיישל ופוקט כחלופה.
 
מנכ"ל קלאב מד ישראל, רוסיה ודרום אפריקה, זאב דהן טען: "מלדיביים הינו אחד היעדים האהובים על הקהל הישראלי, עם רצועת חוף חלומית, אשר זכינו לקדם את בשנים האחרונות. אך עם תחילת המלחמה, הכנו את עצמנו לרגע בו כניסת ישראלים תיאסר ובנינו חלופות המתבססות על טיסות ישירות ונוחות למגוון יעדים אקזוטיים חלופיים עם חופי ים מרהיבים ביופיים גם כן, כמו: סיישל, פוקט ויעדים קרובים כמו סיציליה ויוון, כאשר כל היעדים מתאימים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים".
הוא גם הוסיף: "זו הזדמנות להכיר יעדים חדשים או להמשיך ליהנות מיעדים אהובים ומוכרים כמו סיישל ותאילנד עם חול לבן ומי טורקיז, שהפכו לחלק בלי נפרד מהמאפיינים של חופשה אקזוטית. צוות קלאב מד בישראל ידאגו לספק המלצות לחופשה המושלמת לא פחות מהמלדיביים. מאחל לימים שקטים יותר".

לצד זאת, טל יטיב מנכ"לית ובעלים ספיריט הפקות עולם הגיבה להחלטת המלדיביים: "בחודשים האחרונים קיבלנו הרבה הזמנות לחופשות במלדיביים. לאור ההצהרה האחרונה של הממשלה המקומית אנו מעבירים את קהל לקוחותינו ליעדים אחרים כגון איי סיישל ,מאוריציוס, תאילנד וסרי לנקה. אני מאמינה שאנו כישראלים צריכים, במיוחד בימים הללו ,לנפוש במקומות בהם נרגיש ביטחון  ונתקבל בברכה בחיבוק ואהדה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש כל כך הרבה מקומות קסומים שכדאי לבקר בהם (ל"ת)
    דן 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור