בעולם

המועמד לראשיות המלדיביים הכריז: המדינה בפשיטת רגל

בנאום באירוע קמפיין לג'יהאן מחמוד, חבר הפרלמנט המכהן מטעם הינווארו באיים המלדיביים, המבקש להיבחר מחדש בסקרים הפרלמנטריים הקרובים, הביע סוליח דאגה עמוקה מהכיוון של המדינה תחת הממשל הנוכחי שאשם לדבריו בהצגה כוזבת של עובדות בציבור ואסטרטגיה
מערכת ice | 
נופש באיים המלדיביים (צילום unsplash)
בנאום נלהב שהדגיש את הנתיב הרעוע שהאיים המלדיביים נמצאים בו בימים אלה עם טלטלות פוליטיות וחברתיות, הנשיא לשעבר איברהים מוחמד סוליח, המשמש כמנהיג הזמני של המפלגה הדמוקרטית המלדיבית באופוזיציה, פרסם אזהרה חמורה לגבי עתידה של האומה וסירובו להישאר בשקט.
בנאום באירוע קמפיין לג'יהאן מחמוד, חבר הפרלמנט המכהן מטעם מפלגת הינווארו, המבקש להיבחר מחדש בסקרים הפרלמנטריים הקרובים, הביע סוליח דאגה עמוקה מהכיוון של המדינה תחת הממשל הנוכחי.

סוליח, שהקריירה הפוליטית שלו כוללת כהונה משמעותית כמחוקק במחוז הבחירה חינווארו לפני עלייתו לנשיאות, מתח ביקורת על פעולות הממשלה והרטוריקה, מה שהצביע על דפוס לכאורה שנמשך מכהונתו עד היום. "אחרי שכיהנתי כנשיא המלדיביים במשך חמש שנים, אני מוצא את זה בלתי אפשרי לעמוד מנגד", ניסח סוליח, והדגיש את הצורך הקריטי במנהיגות ויושרה בהדרכת האומה הרחק ממה שהוא תופס כדרך לחורבן.
הנשיא לשעבר האשים את הממשלה הנוכחית בהצגה כוזבת של עובדות כלפי ציבור, אסטרטגיה שלטענתו הובילה להתפכחות נרחבת בקרב אוכלוסיית מאלה ומחוצה לה. הוא העמיד זאת בניגוד להישגי הממשל שלו, תוך פירוט פרויקטי פיתוח משמעותיים שמטרתם לשפר תשתיות, שירותי בריאות וחינוך ברחבי האיים המלדיביים - יוזמות שלדבריו ננטשו או נדחו על ידי ההנהגה הנוכחית.
בבחירות נרשמה רמת השתתפות גבוהה, כאשר המפלגה המרכזית מעמידה מועמדים ב-90 אזורי בחירה, ואחריה קואליציית המפלגה הפרוגרסיבית של המלדיביים-הקונגרס הלאומי העממי (PPM-PNC), המתמודדת עם 89. הקריאה של סוליח לפעולה לא רק מדגישה ההימור בבחירות הקרובות, אך משמש גם כתחינה ליושר ואחריות בפוליטיקה המלדיבית, ומעודד את הנשיא ד"ר. Muizzu והממשל שלו לנטוש את השקר לטובת ממשל שקוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה