תיירות

מבוכה בעולם התעופה: גבר חמוש התגנב לשתי טיסות בהפרש של יומיים

גבר נורווגי, ניסה להתגנב לשתי טיסות משדה התעופה הבינלאומי במינכן, גרמניה, רק בהפרש של יומיים כשהוא חמוש. האם הוא הצליח במשימתו? 
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
אז איך הנוסע נורווגי הצליח להתגנב לטיסות? ואיך הוא נתפס? על פי הדיווחים בתקשורת המקומית בגרמניה, הנוסע נצמד לנוסעים אחרים בנמל התעופה הבינלאומי במינכן. הסיפור של הנוסע הנורווגי החל ב-4 לאוגוסט השנה (2024), הוא הצליח לעבור את בדיקות הכרטיסים של נמל התעופה והתגנב למטוס מבלי שהצוות שם לב.
ניסיון זה כשל, משום שהטיסה הייתה מלאה עד אפס מקום ולא היה לנוסע המסתנן מקום לשבת. צוות האוויר עלה על הנוסע הנורווגי מהר מאוד והזעיק את המשטרה הפדרלית הגרמנית.
יומיים לאחר מכן, כשהשתחרר ממעצר, חזר הנוסע הנורווגי לנמל התעופה הבינלאומי של מינכן. ושוב הוא השתמש באותה הטכניקה כדי להתגנב לטיסה נוספת. ניסיון זה צלח, והנוסע המסתנן טס ממינכן לשוודיה, ולא סתם טס, הוא טס כשהוא עם סכין עליו.
רק לאחר שהטיסה נחתה בשטוקהולם זיהה צוות האוויר שיש נוסע שהתגנב, מהסיבה שהוא ביקש להישאר במטוס ולחזור חזרה למינכן. משטרת שבדיה הוזעקה למטוס כדי לחקור את האירוע המוזר, עשתה עליו חיפוש וגילתה את הסכין, מה שגרם למבוכה אדירה.
בנמל התעופה הבינלאומי של מינכן וגם במשטרה הפדרלית הגרמנית טוענים שהם עדיין חוקרים איך הצליח הנוסע הנורווגי להתחמק מבדיקותיה אבטחה ובדיקות הכרטיסים לפני העלייה למטוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה