תקשורת ומדיה

ישראל היום בהסכם מפתיע עם העיתון הנפוץ בגרמניה: כך ישתפו פעולה

קבוצת ישראל היום מודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מערכת "בילד", קבוצת המדיה הגדולה בגרמניה, במסגרתו ישלבו כוחות סביב כתבות, תחקירים ופרויקטים תקשורתיים
מערכת ice | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)
שיתוף פעולה משמעותי, ראשון מסוגו, סוכם בין מערכת עיתון ״הבילד״ הגרמני, קבוצת המדיה הגדולה באירופה, ובין עיתון ״ישראל היום״. במסגרתו, ישתפו המערכות פעולה בכתבות, בתחקירים ובפרוייקטים תקשורתיים שיפורסמו במקביל בגרמניה וישראל בעיתונים ובאתרי האינטרנט. במסגרת שיתוף הפעולה יסייעו המערכות אחת לשניה בקשר עם גורמים מקומיים בגרמניה וישראל וביצירת תוכן ייחודי לטובת הקוראים בישראל, בגרמניה ובעולם.
מישראל היום נמסר כי שיתוף הפעולה התקדימי ייושם לאור התמיכה ארוכת השנים של הבילד במדינת ישראל, וביתר שאת מאז טבח 7 באוקטובר. במסגרת שיתוף הפעולה פורסמה בסוף השבוע האחרון כתבה ראשונה שנכתבה על ידי כתב התחקירים איתי אילנאי והעורך והכתב פיליפ פיאטוב, שכותרתה ״שיטת חמאס״. בכתבה גילויים חדשים על האופן שבו ביצעו מחבלי חמאס את ההתקפה הרצחנית על ישראל בשבעה באוקטובר, ומציג את הדמיון בין פעולותיהם של החמאס ובין מעשיהם של הנאצים בשואה.
העורך הראשי של "ישראל היום" עמר לחמנוביץ, בירך: ״שיתוף הפעולה עם 'בילד', העיתון הנפוץ בגרמניה ובאירופה כולה - מושתת בראשו על עמידה בלתי מתפשרת לצד מדינת ישראל והעם היהודי. שיתוף הפעולה חשוב בכל עת, וחשוב כפליים בעת הזו, כאשר ישראל נמצאת תחת מתקפה רבתי מצד אויביה, ובד בבד נאלצת להילחם על צדקת דרכה מול גורמים אנטי-ישראלים ואנטישמיים ברחבי העולם״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה