תיירות

ענקית התעופה מתנתקת מישראל: זה ההודעה הדרמטית שהוציאה

אייר אירופה מבטלת טיסות לישראל עקב המצב הביטחוני. בהודעה שפרסמה החברה, נמסר כי כל הטיסות במסלול UX1301/1302 בוטלו החל מיום ראשון, 4 באוגוסט, ועד יום רביעי, 7 באוגוסט, כולל. החברה הדגישה כי הביטולים כבר עודכנו במערכת ההזמנות.
מערכת ice |  1
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
חברת התעופה הספרדית אייר אירופה הודיעה היום על ביטול כל טיסותיה לישראל וממנה בין התאריכים 4-7 באוגוסט, עקב המצב הביטחוני המתוח באזור. ההחלטה התקבלה בעקבות הערכת מצב ביטחונית, והיא משקפת את המגמה הכללית בקרב חברות תעופה בינלאומיות המגיבות למתיחות הגוברת במזרח התיכון.
בהודעה שפרסמה החברה, נמסר כי כל הטיסות במסלול UX1301/1302 בוטלו החל מיום ראשון, 4 באוגוסט, ועד יום רביעי, 7 באוגוסט, כולל. החברה הדגישה כי הביטולים כבר עודכנו במערכת ההזמנות.

אייר אירופה הציעה מספר אפשרויות לנוסעים שטיסותיהם בוטלו. שינוי תאריך הטיסה ללא עלות נוספת, לטיסות עד ה-31 באוקטובר, שינוי יעד הטיסה ללא קנס, בכפוף לתשלום הפרשי מחיר אם ישנם, עד ה-31 באוקטובר, קבלת שובר (ואוצ'ר) לשימוש עתידי, או החזר כספי מלא.
בנוסף, החברה עדכנה את מדיניות הגמישות שלה עבור נוסעים שרכשו כרטיסים עד ה-31 ביולי לטיסות בין ה-8 ל-11 באוגוסט. נוסעים אלה יכולים לשנות את תאריך הטיסה ללא עלות נוספת לטיסות עד ה-31 באוקטובר, או לקבל שובר שאינו ניתן להחזרה כספית.
החלטה זו של אייר אירופה מצטרפת לשורה של צעדים דומים שננקטו על ידי חברות תעופה אחרות בימים האחרונים. היא משקפת את האתגרים העומדים בפני ענף התעופה בעת של אי-ודאות ביטחונית, ואת המאמצים של החברות להגן על בטיחות נוסעיהן תוך מתן פתרונות גמישים ללקוחות שתוכניותיהם השתבשו.
נוסעים שהושפעו מביטולים אלה מתבקשים ליצור קשר עם אייר אירופה או עם סוכני הנסיעות שלהם כדי לדון באפשרויות העומדות בפניהם. החברה הדגישה את מחויבותה לספק שירות לקוחות מיטבי בתקופה מאתגרת זו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לפרסם דרמה . החברה מתנתקת מישראל!
    אבי 77 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והאמת: משאה טיסות ל5 ימים בלבד!!! למה לצאת בכותרת לא מדוייקת !!!
    סגור