תיירות

טסים לחו"ל בקרוב? שיבושים ועיכובים צפויים בכל הטיסות שלכם

שתיים מחברות התעופה הכי גדולות באירופה, וויז אייר וריינאייר, פרסמו הודעות התנצלות בפני הנוסעים על שיבושים ועיכובים רבים שנגרמים בשדות התעופה באירופה, זאת בשל  מחסור בכוח אדם בבקרה האווירית באירופה, והעבירו עלים ביקורת חריפה: "מתנצלים על העיכובים המוגזמים. זה לא בשליטתנו, הניהול שלהם כושל וזה אינו מקובל"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טסים בימים הקרובים לאירופה? ייתכן שהטיסות שלכם יתעכבו משמעותית. שתיים מחברות התעופה הכי גדולות באירופה, וויז אייר וריינאייר, פרסמו הודעות אזהרה דרמטיות לנוסעים באתרים שלהן, לפיהן צפויים עיכובים ושיבושים רבים בטיסות שלהן בכל רחבי אירופה הימים הקרובים.
הסיבה לכך היא מחסור בכוח אדם בבקרה האווירית באירופה, דבר שאינו נתון לשליטן של אף אחת מחברות התעופה באירופה, כך שאמנם שתי החברות הללו דיווחו על כך, אך העיכובים והשיבושים עשויים להיות בכל חברות התעופה ובכלל נמלי התעופה באירופה בימים הקרובים.
באתר ריינאייר נכתב בנוגע לשיבושים והעיכובים הצפויים כי: "ריינאייר מתנצלת בפני נוסעיה על העיכובים המוגזמים בטיסות שנגרמו כתוצאה מהמחסור בצוות ATC (בקרת תנועה אווירית) האירופי היום, יום חמישי, 11 ביולי, המשפיעים על כל חברות התעופה האירופיות".
עוד נכתב בהודעה: "שירותי ה-ATC, שלא נהנו מהפרעה בשביתת ATC הצרפתית בקיץ הזה, ממשיכים לתת ביצועים נמוכים עם מחסור בצוותים. ביום חמישי, 11 ביולי, 21% מההמראות הראשונות של ראינאייר (119 מתוך 574 מטוסים) עוכבו בשל "מחסור בצוותים" של ATC".
\לסיום, מתחה החברה ביקורת חריפה: "עיכובים חוזרים ונשנים בטיסות עקב ניהול כושל של ATC אינם מקובלים. אנו מתנצלים בפני הנוסעים שלנו על עיכובים חוזרים ונשנים של טיסות ATC, שהם מצערים מאוד אך מעבר לשליטתה שלנו".
לעומת זאת, באתר של וויז אייר נכתב: "אנו מתנצלים על אתגרי לוח הזמנים עקב מחסור בצוות בספקי שירותי בקרת תנועה אווירית (ATC), שהוחמר עקב תנאי מזג האוויר הקשים האחרונים שמשפיעים על כל חברות התעופה האירופיות, כולל וויז אייר".
וויז אייר גם היא מתחה ביקורת על ההתנהלות שלם ATC: "שירותי ATC ממשיכים לתת ביצועים נמוכים עקב מחסור חוזר בכוח אדם, מה שגורם לעיכובים גדולים ולביטולים בכל התעשייה. זה לא מקובל ומעבר לשליטתנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות שהדבר עלול לגרום. היה סמוך ובטוח, שאנו עושים כמיטב יכולתנו כדי למזער את ההשפעה על תכניות הנסיעה של לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה