תיירות

ענקית התעופה בהלם: 1,500 דיילות הודיעו שהן חולות, טיסות בוטלו

חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט, ממשיכה לעבוד חזק מאוד גם בימי מלחמת אוקראינה רוסיה, זאת למרות הסנקציות שהוטלו עליה. למרות זאת, כעת היא מסתבכת בפרשייה חדשה, אחרי ש-1,500 דיילות הודיעו בבת אחת שהן חולות וגרמו לכאוס שלם בטיסות של החברה. אז מה הסיבה לבלגן הגדול בענקית התעופה הרוסית?
מערכת ice | 
דיילת אוויר (צילום pixabay)
חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט, ממשיכה לעבוד חזק מאוד גם בימי מלחמת אוקראינה רוסיה, זאת למרות הסנקציות הכלכליות שהוטלו על רוסיה בכלל ועל חברת התעופה בפרט, שנוגעות גם לחלקי חילוף ותמיכה טכנית שפסקה ממדינות המערב, אחרי שהיא אף נכנסה לרשימת השחורה של חברות תעופה שמסוכן לנסוע בהן.
אלא שכעת נודע כי החברה עומדת בפני משבר לא קטן, שהותיר את ראשיה בהלם מוחלט. מדובר בסיפור לא שיגרתי שייתכן ומעולם לא שמעתם כמותו. למעשה, ביום שבת האחרון 1,500 דיילות של ענקית התעופה הודיעו בבת אחת כי הן חולות, ולכן לא יגיעו לטיסות בהן אמורות היו לעבוד.
על פי הדיווח אתמול (שני) באתר התעופה Aerotelegraph, הודעת המחלה של אותן דיילות גרמו לכאוס של ממש בכל הנוגע לטיסות במדינה. על פי הדיווח, בנמל התעופה המרכזי בעיר הבירה מוסקבה עוכבו לא פחות מ-300 טיסות, כאשר חלק מהן אף בוטלו. רק ביום ראשון עוכבו 200 טיסות שונות.
אז מדוע זה קרה? על פי הדיווח, הסיבה לכך היא ככל הנראה תנאי העבודה הנוכחיים בחברת התעופה הרוסית אירופלוט. בדיווח נטען כי הדיילות נמצאות לפעמים 110 שעות באוויר בחודש, זאת לעומת החוק שאומר שהן יכולות להיות באוויר מקסימום 90 שעות בחודש. בנוסף לכך, הדיילות ועובדי הצוות של חברת התעופה נדרשים בזמנם הפנוי להגיע לקורסים, שאינם נכללים בשעות העבודה שלהם, ועל כן אינם מקבלים על כך כסף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה