תיירות

זוועה בשחקים: תולעים התפשטו במטוס נוסעים שהמריא לארה"ב

בטיסה של חברת דלתא אירליינס מהולנד לארצות הברית, נוסעים אחסנו בתאי האחסון דגים, אך אלו החלו להירקב והמטוס התמלא בתולעים. אחד הנוסעים אמר: "הגברת שישבה מאחורינו אמרה לדיילת שהתולעים נופלים לה על הראש. אני הסתובבתי וראיתי אותן זזות על גבי המושב"
מערכת ice | 
טיסה (צילום shutterstock)
בטיסה שנערכה מהולנד לארה"ב על ידי דלתא אירליינס, נוסעים נאלצו להתמודד עם תקרית מזעזעת במיוחד. כמה חשודים העלו למטוס דגים ואחסנו אותם בתאי האחסון מעל ראשם של הטסים, אך אלו החלו להירקב במהרה והמטוס התמלא בתולעים.
ע"פ הדיווח של רשת sky, שעה אחת בלבד לאחר שהמטוס המריא מאמסטרדם, התולעים החלו לצאת החוצה ולמלא את חלל הנוסעים. אחד מהם שיתף לרשת החדשות: "אני והמשפחה שלי היינו בשורה קרובה לאירוע. הגברת שישבה מאחורינו אמרה לדיילת שהתולעים פשוט נופלים לה על הראש. אני הסתובבתי וראיתי אותן זזות על גבי המושב".
נוסעים רבים סיפרו על ריח מוזר שהריחו במטוס, והופתעו מכך שצוות הדיילים לא תפעל את האירוע. לאחר שהתגלה המקור לזוחלים שהתפשטו ברחבי המטוס, הוחלט לשנות את מסלול הטיסה ולהחזיר את הנוסעים בחזרה לאמסטרדם. מדובר במקרה חריג במיוחד, שכן לחברות התעופה יש כללים נוקשים ביחס לבעלי החיים שניתן להעלות לטיסה. חברת התעופה צפויה לערוך חקירה בנושא בשיתוף הנוסעים החשודים במטרה למנוע מקרים דומים בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה