ויראלי

טירוף באמסטרדם: לא תאמינו מה הרשויות מוצאות במים

ציוד מיוחד עם הכשרה מיוחדת - מחלקה מיוחדת בעיריית אמסטרדם מחלצת מספר עצום של זוגות אופניים בכל שנה מנהרות העיר. באמסטרדם ישנם כ-847,000 זוגות אופניים בסך הכול
מערכת ice | 
אמסטרדם (צילום ליאם גנט PIXBAY)
בכל שנה מחלקת המים של אמסטרדם מחלצת 12,000-15,000 זוגות אופניים מהנהרות שזורמים בעיר, כך לפי נתוני גינס. האופניים מחולצים על ידי מנוף מיוחד שנישא על גבי משאית. לאחר החילוץ, מפרקים את האופניים ומוכרים את המתכת. אפשרות נוספת של הרשויות היא לתקן אותם ולמכור אותם כשהן שמישות.
כמות האופניים באמסטרדם היא עצומה, בעיר ההולנדית ישנם כ-847,000 זוגות אופניים, כ-1.91 זוגות בממוצע לכל משק בית. בנוסף לכך, יחידה מיוחדת ברשות הכבאות וההצלה במדינה שמתמחה בחילוץ פריטים מנהרות העיר, מחלצת בממוצע כ-35 רכבים ו-100 אנשים בשנה.
בתחילת השנה עיריית אמסטרדם יצאה בקמפיין מיוחד שנועד להרחיק תיירים בריטים שמגיעים בדרך כלל לעיר לטיולי סקס וסמים. הקמפיין מכוון לגברים בגילאי 18 עד 35 והוא נועד על מנת לנקות את שמה של אמסטרדם כבירה של הליברליות באירופה.
הסרטונים שפורסמו בקמפיין מראים צעירים שיכורים ברחוב, אזוקים בידי המשטרה, ועצורים בתא מעצר. המודעות המקוונות, המדגישות את הסיכונים בשימוש מופרז בסמים ובאלכוהול, יגיעו בעיקר לבריטים שבטלפון שלהם מסתובבות מילים כמו מסיבת רווקים, מלון זול או סיור בפאבים באמסטרדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה