TOP 5

ביונסה חוגגת 43: 5 עובדות שלא ידעתם על קווין בי

ביונסה, אחת הזמרות המצליחות בעולם, חוגגת היום יום הולדת 43. זכתה בעשרות פרסי גראמי והפכה לאייקון בינלאומי בזכות שירים, הופעות וסרטים. מה הסיפור שלה עם הסיפרה 4? מה סוד האימונים שלה? ואילו שיאים שברה? אלו 5 דברים שלא ידעתם על ביונסה

מערכת ice | 
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)

ביונסה, שנולדה ב-4 בספטמבר 1981, היא אחת הזמרות והיוצרות המצליחות בתולדות המוזיקה. היא החלה את דרכה כחברת להקת Destiny's Child והמשיכה לקריירת סולו שהביאה לה 32 פרסי גראמי, יותר מכל אישה אחרת. ביונסה לא רק זמרת, היא גם שחקנית, שהופיעה בסרטים כמו Dreamgirls ונתנה את קולה לנאלה בגרסה המחודשת של מלך האריות. בנוסף, היא מוערכת בזכות פרויקטים אמנותיים ומוזיקליים ייחודיים, כמו הצילום בקליפ המשותף לה ולג'יי זי במוזיאון הלובר. ביונסה נשואה לראפר ג'יי זי, ולהם שלושה ילדים.

ביונסה התחילה להופיע מגיל צעיר, כשבגיל 7 זכתה בתחרות כישרונות נגד מתחרים שהיו יותר מכפול מגילה. במהלך השנים המשיכה לשבור שיאים ולהפוך לדמות בולטת בתעשיית המוזיקה, אך ישנם פרטים שלא רבים מכירים עליה.
חמש עובדות שלא ידעתם על ביונסה


1. אימוני הקול שלה כללו ריצה ושירה בו זמנית:
אביה של ביונסה דרש ממנה לרוץ מייל שלם בזמן שהיא שרה, במטרה לפתח סיבולת שתאפשר לה לשיר ולרקוד בו זמנית. היא ממשיכה להשתמש בטכניקה זו גם היום, כחלק משגרת האימונים שלה.

2. המשמעות של המספר ארבע בחייה:
ביונסה רואה במספר ארבע מספר מיוחד, המתקשר לאירועים חשובים בחייה, כמו יום הולדתה, יום הולדת בעלה, ואפילו יום הנישואים שלהם. היא אף כינתה את אלבומה הרביעי "4", ויש לה ולג'יי זי קעקוע עם המספר ברומית על אצבעותיהם.
3. הכי הרבה בפרסי גראמי:
ביונסה מחזיקה בשיא כמות הזכיות בטקס פרסי הגראמי, עם 32 פרסים על שירים כמו "Single Ladies", "Drunk in Love" ו-"Crazy in Love". היא קיבלה את הפרס האחרון שלה בשנת 2023, שהפך אותה לזמרת המעוטרת ביותר בטקס.
4. הופעתה בתוכנית "Star Search" בגיל 12:
ביונסה הופיעה בגיל 12 בתוכנית Star Search כחלק מקבוצת Girls Tyme, אך הפסידה בתחרות. היא תיארה את הרגע הזה כמשמעותי בילדותה, ואף שילבה הקלטה מהתוכנית בשירה "Flawless".
5. שיא במצעד בילבורד 200:
ביונסה הייתה הסולנית הראשונה בהיסטוריה שהצליחה להוציא שישה אלבומים רצופים שהגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד 200. הישג זה הושג עם יציאת אלבומה השישי, "Lemonade".
בונוס: זן זבוב קרוי על שמה
ב-2012, חוקרים גילו זן חדש של זבוב וקראו לו על שמה של ביונסה, Scaptia beyonceae, בזכות המראה הייחודי של בטנו הזהובה.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה