תרבות ופנאי

האם הסרט של ביונסה יוקרן בישראל? מעריציה בעולם מתנגדים

מעריציה של 'קווין בי' גילו כי הסרט החדש שלה "רנסאנס: סרט על פי ביונסה", אמור להיות מוקרן בישראל. בעקבות המלחמה, פרו-פלסטינים רבים פועלים ברשת כדי למנוע זאת
מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
בעמוד האינסטגרם של 'ישראל בידור' פורסם אתמול כי מעריצים פרו-פלסטינים רבים של ביונסה, החליטו לנסות למנוע את הקרנת הסרט החדש שלה בישראל, "עד שתחול לפחות הפסקת אש" לדבריהם. בנוסף, ביקשו ב'ישראל בידור' מגולשים ישראלים לקחת חלק פעיל, לשלוח מיילים ולנסות למנוע מהם את מבוקשם.
נדמה שבמלחמה זו נחתה בישראל ההבנה שבעת מלחמה בין ישראל לפלסטינים, העולם עסוק בעיקר בזה, על אף שלל הבעיות והצרות ברחבי העולם, כמו המלחמה בין רוסיה לאוקראינה שכמעט וירדה מהכותרות לחלוטין, המתיחות בין ארה"ב לסין, פירוקה של סוריה לרסיסים ועוד שלל אירועים שכמעט ולא נשמעים בתקשורת העולמית.
המלחמה בין ישראל לפלסטינים מתאפיינת כמעט תמיד בזירות שמעבר לזירות הקרב בין צה"ל למחבלי חמאס והג'יהאד, אלא מתרחשת גם בזירות האקדמיה, התרבות והעיתונות.  הסרט החדש של ביונסה הוא דוגמה מובהקת לקרב ההסברה בעולם הבידור. כאמור ב'ישראל בידור' ביקשו מהישראלים שלא להפקיר את הזירה הזו ולא לתת מקום לאירועים אפשריים כמו ביטול הקרנת הסרט של ביונסה לקרות.
הניסיון למנוע את הקרנת הסרט עלול לפגוע ברוח הגבית שעולם הבידור הישראלי, שנראה כאילו התגייס ברובו למאמצי ההסברה הישראליים, מנסה לתת לצה"ל ולוחמיו במלחמתו ולחזק את העורף, שנשבר מעט עם מראות הזוועות הלא אנושיות מבוקר ה-7 לאוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה