תרבות ופנאי

תחת אבטחה כבדה: סרט הזוועות הוקרן לבכירי הוליווד

שינוי מחשבתי חשוב קרה במהלך המלחמה הזו, המדינה הבינה שללא הסברה ראויה לצד הישראלי, התעמולה הפלסטינית נותרת לבדה במגרש. אתמול הוקרן לבכירי הוליווד סרט הזוועות מה-7 באוקטובר, במטרה לזעזע את מובילי דעת הקהל בעולם
מערכת ice |  1
סרט הזוועות הוקרן לבכירי הוליווד (צילום pixabay)
הכוכבת הישראלית בארצות הברית, גל גדות, יזמה יחד עם התסריטאי והבמאי הישראלי, גיא נתיב, הקרנה של סרט הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 לאוקטובר, לבכירים בהוליווד. זאת במטרה להראות לעולם את חוסר האנושיות של האויב איתו מתמודדת מדינת ישראל. בהקרנה השתתף ונאם גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן.
בפוסט שפרסם ברשת החברתית איקס, כתב השגריר ארדן לצד שיתוף תיעוד של הנאום שנשא: "נאמתי אמש בלוס אנג׳לס בהקרנה מיוחדת למשפיענים ובכירים בתעשיית הבידור, של סרט הזוועות מהטבח שביצע חמאס".
"יש חשיבות אדירה להקרנת הסרט דווקא לקהלים מתונים כדי שיבינו למה אסור לתמוך בהפסקת אש וצריך לתמוך בהמשך המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס. מי שרואה את הסרט מבין שישראל מתמודדת עם הרוע המוחלט והפתרון היחיד הוא השמדת יכולות החמאס! אנחנו נלחמים על עתידנו וזו הדרך היחידה למנוע טבח נוסף". הוסיף ארדן.
 
כידוע, המסרים שנשמעים בדרך כלל בהוליווד במהלך עימות ישראלי-פלסטיני, הם מסרים פרו-פלסטיניים מובהקים, כאשר תומכי ישראל בתעשייה ברובם נשארים שקטים. הפעם נראה שגם בזירה הזו משהו השתנה ומעבר לים מבינים שני דברים חשובים. הראשון הוא שחמאס לא רק משתמש בתעמולה שקרית בדרך קבע, אלא הוא ניזון ממנה וכך הוא מקבל את תמיכתו בעולם. הדבר השני שמבינים בעולם, במיוחד במערב אירופה וארצות הברית, הוא שהם הבאים בתור אחרי ישראל, ומבחינת חמאס הם האויבים הגדולים שבהם "יש לטפל" אחרי ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל, ממשיכים לשכנע את המשוכנעים!!!
    מיק 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב האנשים שהגיעו להקרנה הם תומכי ישראל . יש להלחם ברשתות התקשורת השיקריות ולהוכיח אותם פעם אחר פעם בשקרים שלהם ורק כך לנפץ האמינות שלהם בעולם!!
    סגור