עסקי ספורט

הבן של אייל ברקוביץ' חוטף: "יאיר נתניהו של הספורט"

ליאור ברקוביץ', בנו של הכדורגלן האגדי ומגיש הטלוויזיה והרדיו אייל ברקוביץ', תקף את גיא הוכמן ("בטופ 5 מאוסים שלי"), וחטף: "מתוך כבוד לכדורגלן האגדי אני לא מבזבז ראטיו על השפיך של ברקו"
תום נחום |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
מי שהפך לכוכב טוויטר של ממש הוא ליאור ברקוביץ', בנו של המגיש וכוכב הכדורגל לשעבר אייל ברקוביץ', שרכש לעצמו לא מעט יריבים ברשתות החברתיות וגם לא מעט מושאים ללעג.
ליאור ברקוביץ' הנרגש, שהחליט לחגוג את כמות האנשים שמקללים אותו בכל יום כתב הפעם כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "טוב תגידו לי מזל טוב, קיללו אותי היום 1293 אנשים הגענו ליעד ויותר המטרה היא 2000 שיהיה בהצלחה לילה טוב פטריוטים שלי חמודים. נ.ב תודה לגאיוש על הטראפיק תבוא כל יום".
בסיום הציוץ התייחס ברקוביץ' לקומיקאי גיא הוכמן, עליו כתב: "גיא הוכמן בטופ 5 מאוסים שלי. הולך לעשות לי ראטיו בעוד 3..2..1", כאשר הוכמן הגיב: "מתוך כבוד לכדורגלן האגדי אני לא מבזבז ראטיו על השפיך של ברקו. אתה יאיר נתניהו של הספורט".
 
כזכור, מוקדם יותר השבוע ברקוביץ' ג'וניור כתב כך: "קיללו אותי היום 946 אנשים מתקדמים בצעדי ענק לאלף, יום מוצלח מאוד. לילה טוב", והמשיך: "פתחתי את האפליקציה me וגיליתי ש-4 אנשים קוראים לי שם: ליאור השמאלן ועוד 6: הבן של זונה. כיף".
אגב, הוא ניסה גם להביך את מגיש הפטריוטים בערוץ 14 ינון מגל. ברקוביץ' הצעיר כתב בצירוף תמונה שלו עם מטרייה עליה הלוגו של 'אופירה וברקוביץ': "עקב הביקוש בפרטי מטריה 1=50 שקל, 2=70 שקל, 3=99 שקל, כל הכסף יועבר לינון מגל המסכן".
היו אגב מי שהזכירו לו את המצב בו נמצאים המגישים כרגע: "אופירה וברקו זה כמו נעלי ג׳יפסי שהיו מוכרים בשוק. עוד מעט יגיעו הטינופים אחד על השנייה. הסכסוך ביניהם מתחיל לזלוג לרשתות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסכן
    meni 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצר של שפיך של חמור וזאת רמת האינטיליגנציה שלו
    סגור
  • 1.
    מי זה ההוכמן הזה לא מוכר (ל"ת)
    מה מי ? 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור